Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فاطمه سعیدی با اشاره به بازدید بعد از ظهر امروز نمایندگان مجلس از زندان اوین اعلام کرد: امروز به‌همراه تعدادی از نمایندگان از زندان اوین بازدید کردیم که این بازدید بیش از ۲ ساعت به‌طول انجامید و در نهایت قرار شد جمع‌بندی نهایی در قالب گزارشی تا فردا در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف زندان اوین خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تنها ۴ نفر از بازداشت‌شدگان اعتراض‌های اخیر در اوین همچنان زندانی هستند که در جریان این بازدید با هر ۴ نفر دیدار و با آن‌ها گفت‌وگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به آن‌که به‌گفته مسئولان زندان اوین، هیچ زنی در میان بازداشت‌شدگان فعلی وجود ندارد، از بند نسوان بازدید نکرده و با این حال از بندهای ۲۰۹ و بخش‌هایی دیگر از زندان مردان بازدید کردیم.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس همچنین، ضمن تقدیر از مسئولان به‌دلیل توجه به اهمیت حضور نمایندگان زن در این بازدید، به بخشی از مذاکرات خود با رییس زندان اوین اشاره کرد و گفت: درخواستم از رییس سازمان زندان‌ها این بود که حتماً نسبت به انجام همکاری‌های لازم برای بازدید فراکسیون زنان مجلس از زندان‌های زندان اقدام کنند.

وی ادامه داد: البته یک خانم هم هنوز در بازداشت است که با ایشان نیز صحبت کردیم و امیدواریم زودتر آزاد شوند. برای آنها نیز قرار تامین به جز بازداشت صادر شده اما به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته‌اند تودیع کنند.

سعیدی در پایان تاکید کرد: همکاری بسیار خوبی از سوی مسئولان زندان برای حضور بنده به‌عنوان یک نماینده زن انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، جمعی از منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در رسانه ملی از بخش‌های مختلف تولید خبر و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بازدید کردند.

نمایندگان مجلس بر تعامل و هم اندیشی اهالی خانه ملت و رسانه برای پیگیری مطالبات مردم تأکید کردند. 

ملیحه پژمان گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران