Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی رغم وعده های مسئولان برای عرضه تخم مرغ با قیمت 12 هزار و 600 تومان اما، تخم مرغ همچنان با قیمت هر شانه 15 هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، افزایش قیمت تخم مرغ از اواخر آذرماه شروع شد و قیمت هر شانه تخم مرغ به 20 هزار تومان هم رسید.

با افزایش بی سابقه قیمت تخم مرغ دولت مجوز واردات 20 هزار تن تخم مرغ را صادر کرد تا بتواند قیمت را متعادل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مسئولان وزارت جهادکشاورزی هر شانه تخم مرغ باید در بازار با قیمت 12 هزار و 600 تومان به فروش برسد اما، قیمت هایی که در بازار عرضه می شود خلاف گفته های مسئولان را نشان می‌دهد.

علی رغم وعده های داده شده برای عرضه تخم مرغ هر شانه 12 هزار و 600 تومان اما، همچنان تخم مرغ با قیمت هر شانه 15 هزار تومان به فروش می‌رسد و ظاهرا تخم مرغ های تنظیم بازاری مسئولان به دست مصرف کنندگان نمی رسد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!

به گزارش خبرآنلای ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در پیام ویدئویی شعرگونه‌ای در تلگرام درحالیکه لباس سنتی اوکراینی‌ها روی شلوار خاکی رنگ همیشگی خود را به تن داشت ابراز عقیده کرد که خداوند که «پرچم اوکراین بر دوش دارد، زندگی را بر مرگ پیروز خواهد کرد.»

به نوشته روزنامه تایمز آو ایندیا، وی که از کلیسای جامع «سنت سوفیا» برای مردم سخنرانی می‌کرد، گفت جنگ اوکراین و روسیه ۸۰۲ روز است که ادامه دارد و افزود: «ما به خداوند اعتقاد داریم. خدایی که پرچم اوکراین را بر دوش دارد. پس با چنین متحدی، زندگی قطعا بر مرگ پیروز خواهد شد.»

رئیس جمهور اوکراین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت، خداوند متحد مردم اوکراین است.

در این میان، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه صحبت‌های زلنسکی را مضحک خواند و گفت، رئیس جمهور اوکراین ارتباطش با واقعیت را از دست داده است.

وی افزود، اینها به خاطر سوء مصرف مواد مخدر است!

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903346

دیگر خبرها

  • شهرداری نایب قهرمان غرب آسیا شد/ زور شاگردان هاشمی به الریاضی نرسید
  • لباس مخصوص دوندگان کم آبی را جبران می‌کند
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • سیاستگذار در تله خودساخته
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)