Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:42:57 GMT

بيمه رازي قهرمان ليگ برتر وزنه برداري شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۱۹۰۷۲

بيمه رازي قهرمان ليگ برتر وزنه برداري شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تيم بيمه رازي با کسب 3044 امتياز تيمي به عنوان قهرماني ليگ برتر وزنه برداري سال 96 دست يافت.

به گزارش ايرنا از وزنه برداري؛ اين فصل ليگ برتر وزنه برداري باشگاه هاي کشور نيز امروز سه شنبه 10 بهمن ماه با قهرماني تيم بيمه رازي به پايان رسيد.
در هفته پنجم و فينال ليگ برتر باشگاه هاي کشور که به اسم شادروان سيد تقي روحاني پيشکسوت و قهرمان وزنه برداري کشورمان نام گذاري شده بود با رقابت وزنه برداران اوزان هشتگانه به پايان رسيد و در نهايت، تيم بيمه رازي که پنج هفته پياپي در صدر قرار داشت با 3044 امتياز تيمي در نخستين سال حضور در ليگ برتر وزنه برداري باشگاه هاي کشور، به قهرماني دست يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم قديمي و ريشه دار مناطق نفت خيز جنوب خوزستان نيز با اختلافي 59 امتيازي و 2985 امتياز به نايب قهرماني دست يافت و تيم رعد پدافند با 2916 امتياز مقام سوم را کسب کرد.
رده بندي نهايي ليگ برتر وزنه برداري در فصل 96
1- بيمه رازي با 3044 امتياز
2- مناطق نفت خيز جنوب خوزستان با 2985 امتياز
3- رعد پدافند با 2916 امتياز
4 – نيروي زميني ارتش با 2591 امتياز
5- عقاب نيروي هوايي همدان با 2387 امتياز
6- نور همدان 1556 امتياز
ورزشي**9129**1368
تنظيم کننده: مهدي رهبر** انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۱۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند