Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@00:49:54 GMT

خلاقانه‌ترین دفترچه یادداشت دنیا+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۰۵۳۷

خلاقانه‌ترین دفترچه یادداشت دنیا+تصاویر

ژاپن علاوه بر اینکه جزو کشورهای زیبا به شمار می رود مردمش هم بسیار خلاقند. آنها همیشه ایده‌هایی در سر دارند و به تولید کالاهای بی نظیری می پردازند که تقریبا به ذهن هیچ کسی خطور نمی کند.

یک شرکت ژاپنی که کار اصلی اش تولید مدل‌های معماری است، این بار با استفاده از فناوری برش لیزر، دفترچه یادداشت هایی ساخته است که هر کسی از نوشتن یادداشت در آن لذت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که برای اولین بار به این دفترچه نگاه کنید یک مکعب  از کاغذهای یادداشت به نظرتان خواهد آمد. ولی به مرور و با استفاده بیشتر، هر چه کاغذ بیشتری جدا شود، شیئی در درون آن نمایان می شود که بسیار دیدنی است.

تعداد صفحات این دفترچه 100 ورقه کاغذ است. بر خلاف فناوری لیزر که هزینه زیادی ندارد، قیمت این دفترچه یادداشت ها چندان هم ارزان نیست.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری زیبا از دفترچه یادداشتی منحصر به فرد را مشاهده نمایید.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)

 

 

 

منبع: فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روش خلاقانه لوله کش آمریکایی برای تعمیر راحت دوش شکسته حمام (فیلم) یک روش خلاقانه و ساده برای تعمیر مغزی شیر آب (فیلم) سه روش خلاقانه برای تعویض شیرآب (فیلم)

دیگر خبرها

  • سه روش خلاقانه و جدید برای باز کردن قفل بی کلید (فیلم)
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • یک روش هوشمندانه برای وصل کردن ۵ لوله PVC آب به یکدیگر (فیلم)
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • وارونگی قضا و غذا در غزه
  • نیازمند انقلاب جدید در حوزه نشر آثار فاخر به زبان‌های زنده دنیا هستیم
  • ایران رتبه ۹ تولید تخم مرغ در دنیا را داراست
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد