Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@23:10:51 GMT

با بوت ساق بلند چه لباسي بپوشيم؟

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۰۷۸۷

با بوت ساق بلند چه لباسي بپوشيم؟

خبرگزاري آريا -
روزمره، مجلسي، پاشنه کوتاه يا بلند، فرقي نمي کند بوت ساق بلند يکي از انعطاف پذيرترين کفش ها با هر نوع استايلي است. بايد در کمد لباستان هميشه يک جفت بوت ساق بلند داشته باشيد؛ اما در هر صورت مهم ترين نکته آن است که بايد بدانيد با اين نوع کفش چه چيزهايي ببپوشيد.
بوت ساق بلند، انتخاب بانوان شيک پوش
منظور ما از بوت ساق بلند بوت هايي است که ساق آن ها تا زانو است، اما بسياري از نکاتي که در ادامه مي آيد مي توانند براي سبک هاي ديگر بوت، يعني آن هايي که چند سانتي متر پايين تر يا بالاتر از زانو قرار مي گيرند هم کاربرد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است، در حالي که انواع مختلف بوت با لباس هايي که در ليست زير مي آيد هماهنگي دارند، اما سبک هاي ساده و کلاسيک بوت انعطاف پذيرترين نوع بوت در هماهنگي با انواع لباس ها هستند. بوت هايي که سبک کفش هاي وِسترن و کابوي ها را دارند شايد با شلوار جين جذب که انتخاب کرده ايد هماهنگي دارند. اما يک بوت ساق بلند ساده مشکي علاوه بر اينکه با اين شلوار جين جذب هماهنگي دارد، با تمام لباس هاي ديگري هم که در کمد لباسيتان وجود دارد هماهنگ است.

يک بوت ساق بلند ساده مشکي علاوه بر اينکه با اين شلوار جين جذب هماهنگي دارد
دامن بلند با بوت ساق بلند
يک دامن ماکسي يا هر دامن بلند ديگري که بالاي بوت شما را بپوشاند يکي از زيباترين لباس هايي است که که مي توانيد با بوت ساق بلند خود بپوشيد. هرچند اکثر خانم ها بر اين تصور هستند که دامن هاي کلوش و پرچين با بوت ساق بلند هماهنگي خوبي دارد اما علاوه بر آن، دامن هاي جذب و راسته هم مي توانند با بوت ساق بلند ظاهري فوق العاده برايتان ايجاد کنند.

دامن هاي جذب و راسته با بوت ساق بلند ظاهري فوق العاده برايتان ايجاد مي کنند
پوشيدن اين ترکيب زيبا را بيشتر به دختران قد بلندتر توصيه مي کنيم. چرا که دامن هاي بلند تا زير زانو، دختراني که پاهاي به نسبت کوتاه تري دارند را کوتاه قد تر نشان مي دهند.
براي اين نوع استايل، مي توانيد از بوت هاي متنوع با پاشنه هايي به هر اندازه و به هر شکلي استفاده کنيد، اما براي خانم هايي که نمي توانند کفش پاشنه دار بپوشند (يا مي خواهند استايلي روزمره داشته باشند)، بوت هاي بدون پاشنه واقعا انتخابي عالي هستند چرا که اين لباس ها حتي با بوت هاي بدون پاشنه هم بسيار شيک و فوق العاده را به وجود مي آورند.
دامن کوتاه، بوت ساق بلند
يکي از راه هاي مورد علاقه من براي پوشيدن بوت ساق بلند، پوشيدن آن ها با دامن هاي کوتاه است، چه اين دامن ها خيلي کوتاه باشند، چه دامن هايي که تا سر زانو مي رسند.

دامن کوتاه را با نيم بوت بلند حتماً در مهماني ها امتحان کنيد
اين ترکيب زيبا هم براي دختران
براي افزودن کمي انرژي و گرما به اين استايل بهتر است از جوراب هاي طرحدار، جوراب هاي زنانه بلند و يا جوراب شلواري تيره رنگ استفاده کنيد. اما اگر مشکلي با سرما نداريد مي توانيد اين دامن ها را با بوت ساق بلند بدون جوراب و جوراب شلواري هم بپوشيد.
شلوار جين جذب و بوت ساق بلند
شلوارهاي جين جذب تنها شلوارهايي هستند که مي توان آن ها را درون بوت قرار داد، اما اگر شما عاشق شلوارهاي جين راسته هستيد بايد قبول کنيد که قرار دادن اين شلوار ها در بوت ساق بلند کار بسيار سختي است و کمتر ممکن است نتيجه دلخواه را براي شما داشته باشد.
اين موضوع درمورد ديگر شلوارهايي هم که درون بوت قرار نمي گيرند صادق است. پس بهترين شلوار براي پوشيدن با بوت ساق بلند شلوارهاي جينِ جذب است.

شلوارهاي جين جذب تنها شلوارهايي هستند که مي توان آن ها را درون بوت قرار داد
پيراهن، يک گزينه متفاوت
پوشيدن بوت ها با دامن ها امري معمول است، اما به دلايلي بسياري از خانم ها از پوشيدن بوت ساق بلند به همراه پيراهن سر باز مي زنند؛ اما بهتر است اين ترکيب را امتحان کنيد زيرا ظاهري فوق العاده شيک و متفاوت به شما مي دهد. البته که درباره پيراهن هاي پف دار و پر از تزئينات صحبت نمي کنم بلکه منظورم پيراهن هاي کاملا رسمي و معمولي است که به طور روزمره مورد استفاده قرا مي دهيد.
دوباره لازم است بگويم که اين استايل با بوت هاي بلند، رسمي و ساده بهترين هماهنگي را دارد و لازم نيست بوت شما حتماً بسيار شيک و يا خيلي پر زرق و برق باشد.

پوشيدن بوت ها با دامن ها ظاهري فوق العاده شيک و متفاوت به شما مي دهد
با بوت ساق بلند چه نپوشيم؟
در اينجا هم اشاره اي به ناهنجاري مد بوت ساق بلند و نبايد هاي آن مي کنيم.
شلوارهاي بگي يا پيلي دار: هر چند اين شلوارها به تنهايي بسيار جذاب به نظر مي رسند ولي پوشيدن آن ها با بوت هاي بلند و قرار دادن پايين شلوار درون بوت باعث مي شود پايين شلوار مانند يک بادکنک باد کند و اين موضوع مي تواند اعتماد به نفس هر خانمي را تحت تأثير قرار بدهد. به همين دليل هم سعي کنيد هرگز شلوارهاي پاچه گشاد را با بوت ساق بلند نپوشيد.
شلوارک: حتماً شما هم ديده ايد که ستارگان سينما و اشخاص معروف بوت ساق بلند را به همراه شلوارک مي پوشند، اما پوشيدن شلوارک با بوت بلند براي ديگران اين تصور را به وجود مي آورد که شما سعي در تقليد از ستارگان داريد وگرنه از نظر همه افراد اين ترکيب اصلاً زيبا و منحصر به فرد نيست.
شلوارهاي دم پا گشاد: شايد با نيم بوت هاي پاشنه بلند ظاهر متفاوتي از اين ترکيب به دست بياوريد. اما اگر عاشق اين شلوار ها هستيد ديگر نيازي به هدر دادن بوت بلند زنانه نداريد.
اندازه دامن: همان طور که گفته شد، عدم رعايت اندازۀ صحيح دامن مي تواند ظاهر شيک شما را به يک «ناهنجاري مد» تبديل کند.
بوت هاي بلند انتخاب بسياري از خانم ها براي فصول سرد سال است. اما اينکه بتوانيد با اين مدل کفش استايل هاي زيبا و خاص خلق کنيد مستلزم رعايت نکاتي است که ذکر کرديم. اميدواريم اين زمستان بتوانيد بهترين و شيک ترين استايل را با بوت ساق بلند خود ايجاد کنيد.

هرگز شلوارهاي پاچه گشاد را با بوت ساق بلند نپوشيد
منبع: liveabout - blog.bamilo.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لباسی تازه برای کادیلاک اسکالید-وی (عکس)
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)