Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@11:15:43 GMT

پدری که دختر 3 ساله اش را در اجاق گاز گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۰۹۶۹

رویداد۲۴-پلیس ایالت «فلوریدا»ی امریکا درتلاش برای یافتن ردی از مرد خشنی است که پس ازمشاجره شدید خانوادگی، دختر 3 ساله‌اش را در اجاق گاز داغ قرار داده وگریخته است. اداره پلیس  شهر «ولوسیا کانتی » اعلام کرده این مرد سیاهپوست فراری پس از ضرب و شتم همسرش، دختر 3 ساله‌اش را نیز درون اجاق داغ قرار داده و خانه را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر دختر بلافاصله فرزندش را از اجاق خارج کرده و پس از تماس با پلیس درخواست کمک کرد.به دنبال حضور مأموران و امدادگران در محل حادثه، دختر بچه به  بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. پزشکان به دلیل شدت سوختگی‌ها در تلاش برای نجات جان دخترک هستند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد

همشهری آنلاین_ حوادث: به نقل از بی بی سی، در ماه‌های مارس و آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید زنان منهتن در نیویورک با انگیزه قتل به پلیس رسید. در این گزارش‌ها ۷ زن از مردی که در خیابان آنها را به شدت کتک زده است، شکایت کرده‌اند.

در ۴ مارس یکی از این زنان، زنی ۳۰ ساله است که به گفت او، حوالی ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی در حال رفتن به خانه در نزدیکی خیابان دلنسی و خیابان اسکس بوده است که ناگهان مردی از پشت سر ضربه ای به او زده و او را بر زمین پرت کرده و با چاقو چند ضربه به او زده و گریخته است. این زن می‌گوید من نمی‌توانستم نفس بکشم، چند لحظه‌ای بالای سر من ایستاده بود و مطمئن شد کار مرا تمام کرده است. بعد از اطمینان بلافاصله از صحنه گریخت.

در ۲۵ مارس، در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی، زن ۳۶ ساله در خیابان کریستی و ریوینگتون مورد ضربو شتم شدیدی قرار گرفت.این حملات ادامه داشت تا ۱۷ آوریل، ساعت ۳۶ صبح به وقت محلی، یک زن ۲۷ ساله در حالی که در میدان واشنگتن شمالی راه می‌رفت، با ضربات چاقو بر سر و پهلو مورد حمله قرار گرفت.

در این این حمله ضارب از سوی شاهدان شناسایی شد. پلیس بعد از اینکه هویت ضارب را به نام داکوان آرمستد ۳۱ ساله، مشخص شد، او را مورد تعقیب قرار داد. چند نفر از این زنان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری هستند و به گفته پزشکان امید چندانی به زنده ماندنشان نیست.
این حملات باعث شد که وحشت سراسر شهر را در بر گیرد. با این گزارشات پلیس منهتن، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل وحشت در بین زنان منهتن را آغاز کرد. بدین ترتیب س‌شنبه ۲۳ آوریل، داکوان به اتهام ضرب و شتم شدید سریالی زنان منهتن در مخفیگاهش در برانکس توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته پلیس نیویورک این حملات که با انگیزه قتل انجام می‌شد، به دلیل نفرت او از زنان بوده است. اما تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 846983 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد