Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی جنجال به راه افتاده بر سر مدارک تحصیلی نمایندگان پارلمان عراق و انتشار اخباری درباره ممانعت از نامزدی ۸۴ نماینده کنونی پارلمان این کشور به دلیل عدم برخورداری از حداقل مدرک مورد نیاز برای تصدی این کرسی، «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق و رئیس ائتلاف انتخاباتی «الفتح» درباره مدرک تحصیلی‌اش توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بدر عراق با اشاره به مدرک تحصیلی دانشگاهیش، قانون تصویب شده در پارلمان مبنی بر برخورداری نامزد‌های انتخاباتی از حداقل مدرک کارشناسی یا معادل آن را مورد انتقاد قرار داد.

در پی جنجال به راه افتاده بر سر مدارک تحصیلی نمایندگان پارلمان عراق و انتشار اخباری درباره ممانعت از نامزدی ۸۴ نماینده کنونی پارلمان این کشور به دلیل عدم برخورداری از حداقل مدرک مورد نیاز برای تصدی این کرسی، «هادی العامری» رئیس سازمان بدر عراق و رئیس ائتلاف انتخاباتی «الفتح» درباره مدرک تحصیلی‌اش توضیح داد.

به نوشته پایگاه خبری «السومریة نیوز»، العامری ضمن انتقاد از تصویب قانون مربوط به مدرک تحصیلی نامزد‌های انتخاباتی و مشروط بودن این نامزدی به داشتن حداقل مدرک کارشناس، گفت: این ماده قانونی و این شرط برای نامزدی اشکال دارد. نظام دموکراتیک نظامی است که به هر شهروند عراقی اجازه نامزدی و نمایندگی بدهد.

وی افزود: به چه حقی، شهروندان عراقی از حق نامزدی در انتخابات محروم می‌شوند؟ این مسئله غیرقانونی است. بسیاری از افراد هستند که با داشتن مدارک تحصیلی عالی، قادر به اداره دو نفر نیستند، اما در مقابل افرادی هستند که حتی مدرک تحصیلی مقدماتی و ابتدایی یا دبیرستانی ندارند، اما به بهترین نحو امور را هدایت و اداره می‌کنند. مدیریت امور یک هنر و تجربه است که ربطی به مدرک تحصیلی ندارد.

عامری درباره مدرک تحصیلی‌اش نیز گفت که خود فارغ‌التحصیل دانشکده مدیریت و اقتصادی در رشته حسابداری است و در سال تحصیلی ۱۹۷۵-۱۹۷۶ وارد دانشگاه شده است.

پارلمان عراق در تاریخ ۲۲ ژانویه پیش، در بخش بررسی قوانین مربوط به انتخابات پارلمانی، تصویب کرد که نامزد‌های پارلمانی باید حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی یا معادل آن را داشته باشند. دادگاه فدرال عراق نیز این قانون را تایید کرد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GRF

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل امور استانهای سازمان درالقرآن کریم کشور گفت: آزمون امروز در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برای اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا شفیعی با اشاره به افزایش دو هزار نفری تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال افزود: ۷۲ درصد شرکت کنندگان زن و ۲۸ درصد مرد بودند.

او افزود: در آزمون امروز خردسال‌ترین سه کودک ۷ ساله و مسن‌ترین یک پیرمرد ۷۷ ساله بود.

او ادامه داد: در مجموع در ۱۸ سال گذشته بیش از ۱۰۴ هزار و ۷۰ حافظ قرآن کریم در آزمون دریافت مدرک تحصیلی معادل شرکت کردند و بیش از ده هزار نفر از آنان موفق به دریافت مدرک شدند.

همچنین این آزمون امروز با حضور ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟