Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:11:45 GMT

بابلسر میزبان مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشورشد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۱۲۱۰

بابلسر میزبان مسابقات سپک تاکرا قهرمانی کشورشد

اسماعیل پهلوان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با حضور 20 تیم از سراسر کشور روزهای 26 و 27 بهمن ماه در سالن ورزشی شهیدان نوبخت بابلسربرگزار خواهد شد.
وی افزود: اعضای کادر فنی تیم های ملی نیز درجریان برگزاری این مسابقات در بابلسر حضور خواهند داشت و برترین های هریک از تیم ها را انتخاب وبه اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره ورزش وجوانان بابلسر همچنین به برگزاری نخستین دوره مسابقات راگبی ساحلی قهرمانی مازندران روز20بهمن ماه در این شهرستان اشاره کرد وادامه داد: همزمان با برگزاری این مسابقات، استعداد یابی این رشته ورزشی نیز در ساحل پارکینگ صفر بابلسر برگزار می شود.
پهلوان با اشاره به اینکه بابلسر در سال جاری میزبان دهها اردو و رشته های مختلف ورزشی بوده است گفت: این شهرستان با دارابودن امکانات مناسب ،مجتمع های رفاهی وتفریحی، از مقاصد اصلی تیم های ورزشی کشور است.
خبرنگار: مهدی غلامی** انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7237/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد