Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث یحیایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه که عصر روز گذشته رخ داد، سه جوان 19 تا 21 ساله دچار سوختگی شدند که یکی از آنان به دلیل بالا بودن درصد سوختگی به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شد.
وی افزود: این حادثه به علت انفجار یک بطری بنزین که درکنار بخاری هیزمی قرار داشت رخ داد و سه جوانی که در این اتاق بودند، دچار سوختگی شدند که دو نفر به صورت سطحی و نفر سوم نیز بالای 60 درصد از ناحیه 'سر، صورت، سینه و پشت دست ها' دچار سوختگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یحیایی اضافه کرد: نیرو های اورژانس گالیکش با حضور در محل حادثه، هر سه مصدوم را به بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت منتقل کردند که به دلیل بالا بودن شدت سوختگی، یک نفر به گرگان منتقل شد.
شهرستان گالیکش باافزون بر 63 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و روستای فارسیان آن در فاصله 21 کیلومتری مرکز این شهرستان واقع است.
/7481/1860
خبرنگار : یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد