Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@17:23:51 GMT

امدادرسانی به 306 حادثه دیده در برف و کولاک لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۱۳۴۴

امدادرسانی به 306 حادثه دیده در برف و کولاک لرستان

به گزارش خبرنگار ایرنا صارم رضایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای برف و کولاک در لرستان، همه نیروهای عملیاتی و پایگاه ‌های امداد و نجات به حالت آماده باش در آمده اند.
وی بیان کرد: عمده تلاش تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در محور خرم آباد- الشتر، محور بروجرد به اراک، محور بروجرد به ملایر و اشترینان و همچنین منطقه شول آباد الیگودرز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: 11 تیم امداد و نجات با بهره گیری از 48 نیروی عملیاتی و 9 دستگاه آمبولانس به همراه خودروهای نجات تلاش خود را برای امداد رسانی بکار گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 22 نفر نیز توسط جمعیت هلال احمر اسکان داده شده است، افزود: در تمام محورهای استان لرستان امدادرسانی کماکان ادامه دارد و نیروهای عملیاتی مستقر در پایگاه ها به صورت آماده باش به سر می برند.
رضایی گفت: سامانه امدادی 112 جمعیت هلال احمر آماده پاسخگویی به حوادث است و در صورت نیاز، هموطنان عزیز می توانند با آن تماس بگیرند.
وی همچنین از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری تا بهبود شرایط آب و هوایی جلوگیری و در صورت لزوم رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.
بارش برف و باران از جمعه شب در استان لرستان آغاز و موجب مسدود شدن راه های روستایی و تعطیلی مدارس برخی از شهرها شد.
7264/3022
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت۲۳:۳۱دقیقه۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور میاندوآب _مهاباد گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو سواری پراید دریافت شد.   وی افزود:نجاتگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد