Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر عبادی نیک روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس هرمزگان به دنبال دریافت خبری مبنی بر جعل مهر و اسناد دولتی توسط یک تبعه خارجی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفاء متهم را در شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و طی یک عملیات وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عبادی نیک خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 50 عدد مهر دولتی و اداری ، یک دستگاه تلفن فوق پیشرفته چاپگر ، یک عدد پایه مهر آهنی ، دو دوستگاه دیسک سیستم رایانه و تعدادی آلات و ادوات ساخت مهر کشف شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان با بیان اینکه متهم پس از دستگیری و تشکل پرونده تحویل مراجع قضایی شده ، گفت: از مردم خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس

فرهادی دبیر جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس گفت: ۲۵۰ اختراع و پژوهش در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. منصور 

فرهادی افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۸ ماه گذشته، در جزیره بوموسی راه اندازی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت صنایع هرمزگان باید از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شرط ارائه مجوز به سرمایه گذاران در صنایع باید حضور نخبگان و مخترعان باشد.

سردار احمد راستی معاون پژوهشی نیروی دریایی سپاه هم در این مراسم گفت: با حمایت از مخترعان طرح‌های گردشگری در هرمزگان تقویت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد