Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@21:44:35 GMT

ابَر بدهکار بانکی از کشور خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۱۳۸۰

تسنیم نوشت: در حالی که پرونده ح. ز  به اتهام خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع به میزان تقریبی 300 میلیارد تومان از منابع بانک ملت در حال رسیدگی است، نامبرده با ایجاد فشار و لابی‌گری درصدد آن است تا زمین‌های موقوفه خود را در عوض بدهی 300 میلیاردی خود به چندین برابر قیمت با بانک تهاتر نماید.

این در حالی است که نه تنها مطابق ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری ارزش این زمین‌ها بیش از 50 میلیارد تومان نمی‌باشد بلکه یکی از این سه ملک دارای بدهی تقریبی 30 میلیارد تومانی بابت اجاره بهای معوق خود به یک نهاد غیردولتی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، ح.ز  پس از اینکه با پاسخ منفی مدیران بانک در خصوص تهاتر این املاک با کل بدهی 300 میلیارد تومانی خود مواجه گردید، مجددا برای دومین بار بدون توثیق حتی یک ریال وثیقه با فشار و لابی‌گری اقدام به خروج از کشور به مقصد کشور امارات نموده است. جالب اینکه این ابر بدرهکار سیستم بانکی، با وجوه بیت‌المال اقدام به سرمایه‌گذاری در خارج از کشور (انگلیس، امریکا، فرانسه و امارات) به نام همسر و فرزندان خود نموده است.

همچنین کلکسیونی از ماشین‌های میلیاردی، ویلای شخصی در امارات، موناکو فرانسه، لندن و امثال آن تنها بخشی از حیف و میل اموال بیت‌المال توسط نامبرده می‌باشد. گفتنی است نامبرده در حال حاضر در کشور امارات به سر می‌برد.

نامبرده در بازار خرید و فروش ارز فعال بوده و در برهه‌ای کار واردات پالت‌های ارزی  را بر عهده داشته است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا... گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!