Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@02:11:27 GMT

کشف جسد مرد جوان در اسالم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۱۷۲۵

کشف جسد مرد جوان در اسالم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با اعلام این خبر گفت:‌ صبح امروز جسد یک مرد حدودا ۲۵ ساله اهل یکی از روستاهای اسالم در اراضی کشاورزی واقع در کمربندی اسالم توسط اهالی مشاهده شد.
این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و بازپرس ویژه قتل و با بررسی صحنه، آثار ضرب و جرح بر روی بدن مقتول مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینکه پس از دستور مقام قضایی جسد برای بررسی دقیق علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد، خاطرنشان کرد: شناسایی ضارب یا ضاربان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

48

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 

سرهنگ مجید رنجبر،کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۴۰ یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ روی می‌دهد. 

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف می‌گردد. 

سرهنپ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ می‌گردد. 

سرهنگ رنجبر افزود: رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جزء ملزومات خودرو می‌باشد حین توقف‌ها استفاده نمایند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • توقیفات بلوریجات قاچاق در یک انبار کالا در شورآباد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد