Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عرب خراسانی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در قم با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: چشم انداز نظام مقدس اسلامی با هدف اتحاد مسلمین جهان و مبارزه با  مستکبران و حمایت از مستضعفین عالم و پیشرفت و سعادت مادی ومعنوی بشر در رستگاری و عدالت اجتماعی در حال حرکت به سوی آرمانها و اهداف خود می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم متنوعی  از سوی حوزه شهید رجایی برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه شهید رجایی با اشاره به برنامه ریزی های حوزه برای گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: فضاسازی مساجد و پایگاه ها و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و نشست های بصیرتی، پخش نماهنگ و کلیپ دوران انقلاب اسلامی در تمامی پایگاه ها و مساجد، از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، نمایشگاه عکس، یادواره های شهدا، نورافشانی، سرود، اردوهای جهادی، ایستگاه های صلواتی، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان، حضور در مراسم غبارروبی مزار شهیدان و حضور در راهپیمایی 22 بهمن بخش دیگری از برنامه های حوزه در دهه فجر است که همچون دیگر حوزه های بسیج در سراسر استان اجرا می شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان