Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حادثه هفته گذشته در مدرسه‌ای در میامی، آمریکا، یک دانش آموز هفت ساله پس از حمله به معلمش و ضرب و شتم او به اداره پلیس منتقل شد.

به گفته پلیس مدرسه، معلم در سالن غذاخوری مدرسه به دانش آموز یادآوری می کند که با غذایش بازی نکند. دانش آموز 7 ساله که به شدت از  لحن معلمش عصبانی شده بود به او که مشغول صحبت کردن با همکار خود درباره رفتار بد این دانش آموز بود، حمله می کند و پس از کشیدن موهای معلم، چند مرتبه با مشت به کمر او می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معلم که در صدد متوقف کردن حمله دانش آموز بود با ضربه های متوالی او مواجه می شود و در نهایت هر دو زمین می خورند.

خانواده این دانش آموز خاطی اعلام کرد این دومین اقدام خشونت آمیز او طی سه ماه گذشته است.  آنها هرگونه ابتلای فرزندشان به «اختلالات روانی» را رد کرده اند.

بخشی از اقدام خشونت آمیز این دانش آموز به وسیله دوربین های مدرسه ثبت شد و روز جمعه در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شد.

در این راستا، «رونالدو فوئنتس»، پدر دانش آموز خاطی به شبکه ان بی سی میامی گفت: من می دانم پسرم اشتباه کرده است و برای چنین اقدامی مجازات خواهد شد. اما آنچه پلیس انجام داد، باور نکردنی است.

به گفته شاهدان ماجرا، پلیس پس از حضور در مدرسه این دانش آموزهفت ساله را در حالی که دستبند به دستانش زده بود به مراکز ارزیابی روانی اعزام کرد. معلم که نامی از وی برده نشده به  رسانه ها گفت این دانش آموز پیش از این به دلیل رفتار تهاجمی 10 روز از مدرسه اخراج شده بود.

«مارتا لندرمن»، از مدیران سابق مرکز بهداشت روان در میامی گفت: نیروهای پلیس با کسب اطلاعات اندکی باید سریع تصمیم بگیرند. عمل کردن در برخی شرایط بسیار دشوار است. در حالی که دستبند زدن به یک دانش آموز هفت ساله وجهه خوبی ندارد ولی افسران پلیس باید به افراد این اطمینان را بدهند که امنیت آن ها برقرار شده است. با  وجود این، تصمیم غیرمنطقی پلیس ممکن است آثار مخربی نیز به دنبال داشته باشد.

علی‌رغم توجیه حضور پلیس در مدرسه و دستبند زدن به  یک کودک هفت ساله  و بازداشت او، بسیاری از رسانه ها، این اقدام پلیس را محکوم کرده اند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر ۱۱ ساله توسط اراذل و اوباش در تهران


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار علی‌ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: بهمن ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، دختر 11 ساله‌ام پس از اینکه از مدرسه تعطیل شده دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سر او آمده باشد لطفا کمک کنید.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود راهی مدرسه موردنظر در شرق تهران شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که 2 نفر از اراذل و اوباش با خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه برای دختر 11 ساله مزاحمت ایجاد کرده و پس از فریب، اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند.

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا دختر 11 ساله را به اسلامشهر ببرند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه متهمان که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آنها را زیرنظر دارد دختر بچه را در خیابان رها کردند و از صحنه جرم گریختند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی دختر 11 ساله به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهمان تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش مشهور در شرق تهران
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • بیش از ۱۳۰۰ دانش آموز با رای دادگاه تجدیدنظر استان البرز از بلاتکلیفی درآمدند
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط اراذل و اوباش در تهران
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران
  • معلم چهار ساحتی در آزمون استخدامی اردیبهشت می‌خواهیم
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس