Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@23:49:07 GMT

تکلیف ما، دفاع از انقلاب و ارزش‌ها می‌باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۲۵۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ فقیه درجمع پیشکسوتان بسیجی گفت:: وظیفه‌ی مردم این است که برای تقویت ماندگاری انقلاب تلاش کنند و این امر میسر نخواهد بود مگر اینکه مردم در همه‌ی زمینه‌ها و صحنه‌هایی که ماندگاری انقلاب را تقویت میکند حضور پیدا کنند.

وی گرامیداشت دهه فجررا گرامیداشت ارزش‌ها و اعتقادات است و ما باید دستاورد‌های دهه فجر و عللی که باعث بوجود آمدن انقلاب شد را به نسل امروز بشناسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان ضمن تبریک فرارسیدن بهار انقلاب، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فصل رهایی ملت ایران از دست رژیم ستم شاهی بود.
فقیه افزود: ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن به عنوان عید انقلاب و جشن ملی و اسلامی ملت بزرگ ایران است.
وی در پایان از کلیه خانواده‌های شهدای حضور پیدا کرده بودند تقدیر و تشکر نمود و گفت: ما تا ابد به همه‌ی شهدا بدهکار هستیم و با ید قدردان و پیرو راه شهدا باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، آیین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» شامگاه روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

فرآیند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به‌عنوان نامزدهای اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارایه شد.

این کمیته با ترکیب مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهادشده توسط اهالی فرهنگ و هنر، امیر بشیری نویسنده و کارگردان کنسرت‌نمایش «کلنل»، کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»، راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»، افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و بهنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی، مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی را به عنوان «نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲» هنر انقلاب معرفی کرد.

حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است. ضمن اینکه «تندیس انتظار» اثر استاد علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره ساللامی هنر انقلاب» شناخته و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم شده است.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

این گزارش در حال به روز رسانی است ...

کد خبر 6081212 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • ارتش با اقتدار و صلابت از کیان ایران اسلامی دفاع می‌کند
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش