Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل اول منتظری در بازی دیروز، استقلال را خیلی زود در آبادان جلو انداخت و مسیر فینالیست شدن آن‌ها را هموار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتقال به قطر و باشگاه ام صلال، جدایی تلخی برای استقلال و پژمان منتظری بود. منجی استقلال در خط دفاعی، راهی قطر شد و تیم قلعه‌نویی هم به جای قهرمان، در رده پنجم قرار گرفت و بعد از مدت‌ها سهمیه آسیایی را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه اتفاقات تلخ استقلال، تا این فصل ادامه داشت و آن‌ها در دوران بدون منتظری، هیچ جامی نگرفتند. این فصل قرار بود بازگشت منتظری، بازگشت جام به استقلال باشد اما او نمایشی پایین‌تر از حد انتظار داشت و نتوانست شبیه قهرمان استقلالی‌ها باشد. با این حال، او به موقع به داد تیمش رسید و در آبادان، مجوز صعود استقلال را امضا کرد.

پژمان منتظری  این بار به جای اکت دفاعی، در نقش گلزن تیمش ظاهر شد. آخرین گل منتظری برای استقلال، به ۱۵۰۳ روز قبل برمی‌گردد. هفته نوزدهم لیگ سیزهم و یک هفته پیش از جدایی، منتظری آخرین تصویر خاطره انگیزش با پیراهن استقلال را ثبت کرده بود. استقلال با گل او، صبای قم را شکست داد و در کورس قهرمانی از پرسپولیس، نفت تهران و فولاد خوزستان عقب نماند. یک هفته بعد، منتظری از استقلال جدا شد و برای ثبت تصویر خاطره انگیز بعدی در دفاع یا حمله با پیراهن استقلال، بیشتر از هزار و پانصد روز صبر کرد.
گل اول منتظری در بازی دیروز، استقلال را خیلی زود در آبادان جلو انداخت و مسیر فینالیست شدن آن‌ها را هموار کرد. استقلال لیگ یازدهم با منتظری قهرمان جام حذفی شد و لیگ دوازدهم در حضور او لیگ برتر را برد. حالا با بازگشت پژمان، آن‌ها در آستانه اولین جام پس از ۵ سال هستند.

نود

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی النصر مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه دوم‌ خود را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ عربستان تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می رسد که الهلال قهرمانی خود را در یکی دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت