Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@23:10:44 GMT

دستگیری جاعل 3 میلیاردی اسناد ملکی در البرز

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۲۷۷۶

فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل اسناد ملکی که اقدام به 3 میلیارد ریال کلاهبرداری از طعمه های خود کرده بود، خبر داد .

به گزارش عصر ایرانیان، سردار “عباسعلی محمدیان” گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر جعل سند مالکیت، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

سردار محمدیان گفت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از تحت نظر قرار دادن فعالیت های وی و اقدامات پلیسی گسترده در این خصوص، مشخص شد که فرد دیگری نیز به واسطه جاعل فریب خورده که مال باخته با پرداخت 500 میلیون ریال به متهم قصد دارد بخشی دیگر از مبلغ سند را که حدود 500 میلیون ریال است را در تهران به وی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران با دریافت نیابت قضائی به تهران اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را هنگام دریافت پول از مال باخته دستگیر کردند و در بازرسی از منزل وی تعدادی کپی سند 14 برگی و کپی اسناد تک برگی که برای افراد متقاضی جعل شده و کپی آنها را نزد خود نگه داشته بود کشف شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان