Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@16:56:30 GMT

محاکمه پدر به اتهام قتل نوزاد ٢ ماهه

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۲۷۸۲

مرد جوانی که به‌دلیل گریه‌های نوزاد دو ماهه‌اش، او را با واردکردن ضرباتی کشته بود، پای میز محاکمه رفت.
به گزارش شرق، این قتل یک سال قبل به مأموران پلیس گزارش شد و تکنسین‌های اورژانس به پلیس گفتند نوزاد را درحالی‌که ضربه‌مغزی شده بود، دیده‌اند و این کودک بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادر این نوزاد در بازجویی گفت: برای خرید از خانه خارج شده بودم، وقتی برگشتم دیدم فرزندم تشنج کرده است و با اورژانس تماس گرفتم که مأموران گفتند وضعیت بچه خراب است و باید به بیمارستان منتقل شود. بعد هم پسرم فوت شد. این در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ کودک اصابت جسم سخت به سرش بوده و این کودک دچار خون‌ریزی مغزی شده است.   وقتی پدر نوزاد بازجویی شد، قتل فرزندش را قبول کرد و گفت: مدتی بود که مشکل مالی داشتم و اختلافم با همسرم هم زیاد شده بود و وضعیت روحی خوبی نداشتم. با اینکه در یک نانوایی کار می‌کردم، ولی پولی که درمی‌آوردم خرج زندگی‌ام را نمی‌داد و هر روز آشفته‌تر از قبل می‌شدم تا اینکه روز حادثه صبح زود همسرم به من گفت برای خرید نان از خانه بیرون می‌رود. بچه خواب بود، به محض اینکه همسرم بیرون رفت بچه بیدار شد و من هم که خیلی عصبی بودم، نتوانستم او را آرام کنم و بیشتر گریه کرد. من هم به سروصورتش ضربه زدم تا عصبانیتم تمام شود.
متهم گفت: یک‌دفعه بچه تشنج کرد و من از کارم پشیمان شدم، وقتی همسرم آمد با اورژانس تماس گرفت. بعد هم که پسرم فوت شد.
با توجه به گفته‌های این مرد، او بازداشت شد. هرچند در ابتدا همسرش از او شکایت کرده بود، اما بعد اعلام رضایت کرد؛ بااین‌حال پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته پای میز محاکمه رفت.   او اتهام قتل را قبول کرد و یک‌بار دیگر آنچه را در دادسرا گفته بود، تکرار کرد و گفت: من از کرده‌ام خیلی پشیمانم و در آن زمان هم اصلا قصد کشتن فرزندم را نداشتم و فقط می‌خواستم او را تنبیه کنم.
بنا بر این گزارش، با پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیئت قضات شعبه چهار دادگاه کیفری استان تهران برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در ایالات متحده گفت اتهام‌زنی‌های ایالات متحده مبنی بر استفاده روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین «نفرت‌انگیز و غیر قابل اثبات» است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه نیروهای دفاع رادیولوژیکی، شیمیایی و بیولوژیکی روسیه و همچنین چندین مؤسسه، شرکت و مدیران روسی آنها اعمال کرد.

در این اطلاعیه، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد روسیه از سلاح شیمیایی «کلروپیکرین» علیه نیروهای اوکراینی استفاده کرده است، گرچه این وزارتخانه هیچ مدرکی دال بر استفاده ادعایی روسیه از سلاح‌های شیمیایی در اوکراین ارائه نکرده است.

در رابطه با این اتهامات، آنتونوف روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «در دسته گام‌های "غیر جایگزین" برای مقابله با روسیه، محافل رسمی محلی متنوع‌ترین اقدامات را مطرح می‌کنند. از جمله آنها، اتهامات کاملا نفرت‌انگیز و غیرمستند علیه فدراسیون روسیه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.»

به گزارش راشا تودی و براساس گزارش منابع باز، کلروپیکرین یک ترکیب شیمیایی است که در جنگ جهانی اول به عنوان گاز سمی مورد استفاده قرار گرفت و اکنون به طور گسترده برای کنترل آفات در کشاورزی، آزمایش ماسک گاز و اهداف آموزشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد