Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@11:23:34 GMT

تدارک ۱۵ هزار دقیقه برنامه برای گرامیداشت دهه فجر

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۲۸۲۶

تدارک ۱۵ هزار دقیقه برنامه برای گرامیداشت دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تدارک ۱۵ هزار دقیقه برنامه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان امسال بمناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه ریزی گسترده‌ای را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه معاونت سیما دو ویژه برنامه برای دهه فجر در نظر گرفته است، گفت: دیگر ویژه برنامه سیما فجر انقلاب در شهرستان‌ها است که در قالب هشت برنامه به شهرستان‌های استان سفر کرده و با حضور مسؤولین و مردم شریف شهرستان‌های استان‌ها به بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه اشراق علاوه بر این، برنامه‌ها و مستندهای مختلفی نیز تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به  10 برنامه 30 دقیقه‌ای با عنوان «واژه‌های انقلاب»  با موضوع مشاعره با اشعار انقلابی، مستند «دستاورد »  در 10 قسمت 25 دقیقه‌ای با موضوع بیان توسعه، پیشرفت و دستاورد های انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی، مستند 40 دقیقه‌ای نگاه با موضوع پرداخت به دستاوردهای علمی انقلاب‌، مستند 40 دقیقه‌ای سید عشق با موضوع  زندگینامه آیت الله موسوی زنجانی از مبارزین فقید دوران انقلاب‌، مستند 52 دقیقه‌ای زمستان سبز با موضوع بررسی حوادث قبل از انقلاب در زنجان  و فیلم داستانی کوتاه 45دقیقه ای  با عنوان گنجینه درباره فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.

 

صفری با اشاره به اینکه معاونت سیما همچنین سایر برنامه‌های روتین خود را نیز با حال و هوای این ایام مبارک پخش خواهد کرد، افزود: معاونت صدای مرکز نیز با برنامه‌های پرباری به استقبال دهه مبارک فجر خواهد رفت.

 

وی گفت: در این ایام ویژه برنامه «رادیو انقلاب» با موضوع پوشش جشن‌های برگزار شده در شهرستان‌های استان در هشت ویژه برنامه 60 دقیقه‌ای، 10 برنامه 75 دقیقه‌ای با عنوان «انقلاب حماسه سی»، 10 نمایش 30 دقیقه‌ای و دو مستند 30 دقیقه‌ای با عنوان «وقایع انقلاب» ، ویژه برنامه دستاورد با حضور مسؤولین استانی برای بررسی برکات و پیشرفت‌های صورت گرفته در استان پس از انقلاب در 10 برنامه 30 دقیقه‌ای‌، ویژه برنامه‌هایی است که در رادیوی استانی برای این ایام تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته یک اجرای مشترک با رادیو سراسری انقلاب نیز در برنامه‌های رادیو گنجانده شده که با حضور استاندار زنجان، دستاوردهای انقلاب در استان به سمع مخاطبان این رادیو در سراسر کشور رسانده خواهد شد.

 

صفری با بیان اینکه همچنین دو اجرای مشترک نیز با مرکز اردبیل در برنامه "انقلاب حماسه سی" پیش بینی شده است، افزود: علاوه بر این در برنامه‌های سلام زنجان و کندیمیز رادیو نیز به صورت ویژه به این ایام پرداخت و  سایر برنامه‌های روتین رادیوی استانی نیز هر کدام به فراخور موضوع به این مناسبت مهم پرداخت خواهند کرد . 

 

وی با اشاره به اینکه معاونت خبر مرکز نیز همگام با سایر معاونت تولیدی امسال برنامه ریزی مدونی برای دهه فجر انجام داده است، گفت: مهمترین برنامه معاونت خبر برای این دهه «گام چهل» نام دارد که با حضور مسؤولین و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف پرداخت خواهد کرد.

 

این مقام مسوول گفت: در بخش خبری 23 سیما و همچنین 16 رادیو به بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرهای مختلف استان از زبان فرمانداران شهرستان‌ها پرداخت خواهد کرد .

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: پوشش رخدادها، افتتاح ها و مراسم‌های مختلف در سطح استان در این دهه از دیگر برنامه‌های خبر خواهد بود .

 

لازم به ذکر است، امسال در دهه فجر بیش از یک هزار و 500 دقیقه در شبکه استانی به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران استان و شهرستان‌ها اختصاص داده شده تا به بیان دستاوردها ، پیشرفت ها و توسعه استان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بپردازند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است