Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@11:21:16 GMT

نجات مادری که توسط پسرش گروگان گرفته شده بود!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۳۰۳۴

نجات مادری که توسط پسرش گروگان گرفته شده بود!

ساعت24 -فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آزاد کردن مادری که توسط فرزندش به گروگان گرفته شده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین امجدیان روز سه شنبه افزود: پیش از ظهر امروز، جوانی 30 ساله بدلیل مصرف مواد روانگردان، مادر خود را گروگان گرفت و قصد آسیب رساندن به او را داشت. وی ادامه داد: پس از تماس پدر خانواده با کلانتری، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و نیروهای رهایی گروگان یگان ویژه(نوپو) به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده یگان ویژه استان اصفهان افزود: پلیس بلافاصله با کمک یکی از اعضای خانواده گروگانگیر، در پیامی، مادر را برای لحظه ای از فرزندش (گروگانگیر) جدا کرد و در همین فاصله نیروهای نوپو بسرعت فرد گروگانگیر را زمین گیر کردند. سرهنگ امجدیان افزود: گروگانگیر پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شد.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت مادر تتلو از پرونده پسرش؛ همه چی عالی‌ است

هنگامه شهیدی از اظهار امیدواری مادر تتلو نسبت به آزادی پسرش خبر داد. 

این روزنامه‌نگار نوشت: امروز رفته بودم دادگاه انقلاب، در مسیر برگشت مادر تتلو رو داخل آسانسور دیدم. گفتم پسرتون دادگاه داشت امروز؟ گفت شما کارمند هستید؟ گفتم خیر روزنامه‌نگارم. گفت پس جواب نمیدم، چون شایعات خیلی زیاده، اما می‌تونم بگم همه چیز داره عالی پیش میره؛ چون آدمایی که اینجا هستند، آدم‌های درستی‌اند.»

دیگر خبرها

  • کارکنان پلیسِ ایستگاه نوروزی خراسان شمالی، جان خانواده مسافر را نجات دادند
  • کارکنان پلیس ایستگاه نوروزی جان یک خانواده را دشت نجات دادند
  • رضایت مادر تتلو از پرونده پسرش؛ همه چی عالی‌ است
  • نجات خانواده محبوس در دود و آتش حوالی میدان ولیعصر (عج) +فیلم
  • نجات یک خانواده محبوس در دود و آتش در میدان ولیعصر (عج) +فیلم
  • طرح ویژه گشت و مراقبت از عرصه‌های ملی دراستان سمنان اجرا می‌شود
  • قیمت مسکن گروگان دو اتفاق/ نسخه‌ چینی بازار مسکن ایران را نجات می‌دهد
  • آماده‌باش یگان حفاظت اراضی ملی سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروز
  • نجات ۱۰۰ نفر با اهدای عضو در یزد
  • توزیع ۱۰۰ بسته لبخندمادری به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در چهارمحال وبختیاری