Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه 32 هزار بسته محصولات فرهنگی توسط کانون در 2 ماه اخیر در مناطق زلزله زده توزیع شده است، گفت: حضور امدادگران فرهنگی کانون در این مناطق همچنان ادامه دارد.

مهناز فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته ها شامل کتاب، لوازم التحریر، عروسک و لوازم کمک آموزشی است که به صورت مستمر بین کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده را تنها نمی گذاریم، گفت: امدادگران فرهنگی کانون حضور مستمری در این مناطق دارند و تا بازگشت وضعیت منطقه به شرایط قبل از زلزله در این منطقه حضور خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در جریان زلزله 7.3ریشتری 21آبان امسال متاسفانه 6تن همکاران کانون جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: باوجود تخریب ساختمان کانون در سرپل ذهاب و فوت همکاران، خدمات رسانی را تعطیل نکردیم.
او تشکیل ستاد کمک به مناطق زلزله زده را اولین گام در کانون استان دانست و افزود: ما از ساعات اولیه پس از زلزله با آب و کتاب رهسپار مناطق زلزله زده شدیم.
او با قدردانی از تلاش همه همکاران کانون پرورش فکری در استان و سایر استان های کشور، گفت: مربیان به صورت خودجوش فعالیت های قصه خوانی برای کودکان را شروع کردند چرا که اعتقاد داشتیم کودکان در این شرایط نیازمند حمایت روحی روانی هستند.
وی با بیان اینکه از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان کشور، حکم مدیر منطقه ای امداد فرهنگی مناطق زلزله زده را به نام مدیر کانون استان کرمانشاه زدند، گفت: مربیان از سطح کشور به این مناطق آمدند و فعالیت های بسیار خوبی انجام دادند.
وی با بیان اینکه اکنون در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی پایگاه ثابت و سیار کانون فعال است، گفت: پایگاه سیار به روستاها می روند و با توزیع بسته های محصولات فرهنگی برنامه های مختلف فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان اجرا می کنند.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کانون در جریان زلزله جریان ساز شد و فعالیت های آن بازتاب بین المللی داشت گفت: ما در خدمات رسانی به مناطق زلزله زده از تجربیات دوران دفاع مقدس استفاده کردیم و و با پشتوانه آن دوران خدمات را ارائه دادیم.
فتاحی با اشاره به اینکه درصد تخریب ساختمان کانون در شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی بالا است، افزود: به دنبال نصب کانکس برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر در این 2 شهرستان هستیم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که حدود 21 درصد از این جمعیت زیر 15 سال سن دارند.
3033 خبرنگار و انتشار دهنده:فرزاد نویدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود