Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@21:50:58 GMT

حرم مطهر رضوی عزادار فاطمه زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۳۴۲۱

حرم مطهر رضوی عزادار فاطمه زهرا(س)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هزاران نفر از ارادتمندان ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع)برای عرض تسلیت شهادت مظلومانه مادر سادات، حضرت زهرای مرضیه (س) به محضر فرزندشان حضرت رضا (ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.


برخی از ارادتمندان خاندان اهل‏بیت عصمت و طهارت (ع) برای اقامه عزای فاطمی به صورت پیاده و در قالب دسته‌های عزاداری به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند تا این ایام حزن انگیز را به ساحت ملکوتی حضرت امام رضا (ع) تسلیت عرض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت دیشب ویژه برنامه‌‏ای برای عموم عزاداران با مرثیه سرایی و نوحه خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و با حضور هزاران سوگوار و عزادار برگزار شد.
در این این ویژه برنامه امام جمعه موقت تهران  با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) مقامی دارد که فوق عقول ماست، گفت: ظرفیت وجودی حضرت زهرا (س) همانند ظرفیت عظیم وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) بی‎کران است.
آیت الله کاظم صدیقی با اشاره به زیارت‎نامه حضرت زهرا (س) افزود: زیارت‎نامه این بانوی بزرگوار به خوبی بیانگر مقام معنوی و جایگاه ایشان است، حضرت زهرا (س) اسوه زنان عالم است.
وی با بیان اینکه حرص و ولع به این سادگی قابل درمان نیست گفت: افرادی که در کشور به‎دنبال رباخواری، مال حرام روی مال گذاشتن، زمین‎خواری و واردات بی‎رویه و ازبین بردن عنصر تولید ملی هستند، دچار بیماری حرص و ولع شده‎اند، این بیماری از سرطان هم بدتراست.
امام جمعه موقت تهران افزود: اینگونه افراد غده‎های سرطانی جامعه هستند که روز به روز فاصله طبقاتی جامعه را بیشتر می‎کنند و هرگز درآمد کارگران و اقشار ضعیف جامعه را درک نخواهند درک کرد.
آیت الله صدیقی گفت: تمام مشکلات امروز جامعه حاصل ویژه‏خواری، حرام خواری و حرام بینی‏هاست، باید از گناهان پرهیز کرد تا به مقام شهود شهدا دست یافت.
وی افزود: اگر در مجالس مذهبی و در این زیارت‏ها، معنویتی کسب کردیم باید از آن مراقبت کنیم، کردار و رفتار خویش را محاسبه کرده و آن را برای رسیدن به مقام‏ها بالاتر تربیت کنیم.   انتهای پیام//ف.ج   حرم مطهر رضوی سوگوار دردانه نبی فاطمه زهرا (س)  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

بر اساس این گزارش، وی در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی