Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرزایی روزچهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: لیلی و مجنون اثرهنرمندان گروه شهر آشوب بروجرد به کارگردانی پژمان شاهوردی است که داستان مردی با نام مجنون را روایت می‌کند که ازهوش بالایی برخورداربوده و برای بالا بردن سطح دانش خود دل به دریا می‌زند اما کشتی اش غرق شده و به جزیره ای ناشناخته می رود که درآن جزیره دختری به نام لیلی زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: این نمایش درکنار16 اثردیگردربخش مسابقه تئاترخیابانی به رقابت پرداخت.
مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد بیان کرد: در این جشنواره نیز پژمان شاهوردی جایزه ایده و کارگردانی، جایزه بازیگری را گروه بازیگران و جایزه فضاسازی را رضا ثلاثی کسب کرد.
میرزابی اضافه کرد: این نمایش به عنوان تنها نماینده تئاترلرستان درسی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجرحضورداشت.
وی ادامه داد: نمایش خیابانی لیلی و مجنون پیش ازاین نیز به‌عنوان تنها نماینده ایران، مدال طلای فستیوال شانوی کردستان عراق را کسب کرد.
مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد گفت: گروه تئاترشهرآشوب به کارگردانی پژمان شاهوردی و بازیگری سامان شکیبا، مهتاب زند، میلاد صادق زاده، مهدی جودکی، پژمان شاهوردی ویاریگری رضا ثلاثی، میثم کردی دراین جشنواره شرکت کرده است.
به گزارش ایرنا آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجردردوره سی ‌وششم شامگاه دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری، مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و جمعی زیادی از هنرمندان و چهره‌های مطرح و شناخته شده تئاتر کشور در تالار وحدت برگزار شد.
6052/7273 خبرنگار: آمنه صارمی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند