Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایک پمپئو رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در مصاحبه با تلویزیون بی بی سی تاکید کرد کره شمالی به زودی قادر خواهد بود تا­ آمریکا را با سلاح هسته‌ای هدف قرار دهد.

ایران آنلاین / مسئولان­ آمریکایی اعلام کردند کره شمالی به زودی قادر خواهد بود تا­ آمریکا را با سلاح هسته‌ای هدف قرار دهد، حتی اگر در این مرحله، پیونگ یانگ هنوز ثابت نکرده باشد که موشک‌های بالستیکش می‌توانند بزرگترین دشمنش را هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­­

مایک پمپئو رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در مصاحبه با تلویزیون بی بی سی تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا از این پس به صورت شفاف، به­ توانا‌هایی های کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پی می‌برند.

وی با بیان این که­ کره شمالی خیلی سریع به زمانی نزدیک می‌شود که می‌تواند یک موشک بالستیک قاره پیمای کاربردی، تولید کند گفت: ما فکر می‌کنیم این کشور قادر خواهد بوداز حالا تا چند ماه دیگر، با سلاح هسته‌ای آمریکا را هدف قرار دهد. ­

کره شمالی سال گذشته به شلیک چندین موشک اقدام کرد که از برد کافی برای اصابت­ به خاک آمریکا برخوردار بودند و این کشور در ماه سپتامبر قویترین­ آزمایش موشکی خود تا به امروز­ را اجرایی کرد. ­

ژنرال پل سیلوا معاون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به نوبه خود گفت: پیونگ یانگ ثابت کرد آمریکا در تیررس موشک هایش قرار دارد، اما با وجود این نشان نداده است که آیا سیستم هدف گیریش، به عنوان مثال، می‌تواند در برابر شرایط پرواز یک سیستم بالستیک، با چند کیلومتر ارتفاع مقاومت کند؟

وی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت:: پیشرفت‌هایی وجود داشته است، اما واقعیت این است که این پیشرفت ها، همه مولفه‌های یک سیستم موشک بالستیک بین قاره‌ای را نشان ندادند.

ژنرال پل سیلوا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یک سئوال مهم هنوز حل نشده است و آن این است که آیا کره شمالی فناوری آن را دارد تا موجب شود یک موشک از فضا به داخل جو برگردد و کلاهک خود را رها کند؟

بنابر گفته وی، کره شمالی همچنین در زمینه استتار موشک هایش حرفه‌ای شده است. / باشگاه خبرنگاران

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران

تعداد بازدید : 142 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 771 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه