Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - رئيس هيات تيراندازي سيستان و بلوچستان گفت: 6 تيرانداز مرد و زن استان شب گذشته به رقابت هاي قهرماني کشور اعزام شدند.

رضا هراتي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين دوره از رقابت هاي قهرماني کشور از امروز به مدت سه روز در تهران برگزار مي شود.
وي افزود: تيم تپانچه سيستان و بلوچستان در قالب 2 تيم سه نفره از آقايان و بانوان به اين دوره از رقابت ها اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: ميلاد رحيم آبادي، علي اکبر بختياري و مهدي رجبيان تيم آقايان و صديقه مشهدي بنداني، ام البنين ذورقي و افسانه چرم پيشه تيم بانوان سيستان و بلوچستان را در اين دوره از رقابت ها تشکيل مي دهند.
رئيس هيات تيراندازي سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بيش از 300 ورزشکار استان هم اينک در رشته تيراندازي مشغول فعاليت هستند و همواره توانسته اند در رقابت هاي استاني و ملي خوش بدرخشند.
به گزارش ايرنا افزون بر 70 هزار ورزشکار سازمان يافته در قالب حدود 50 هيات استاني و 500 هيات شهرستاني در سيستان و بلوچستان مشغول فعاليت هستند.
7316 **3042 خبرنگار: عصمت جهاني **انتشاردهنده: محدثه حيدري گرجي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم کاراته پاس قم که به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافته بود در بازی نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ - ۶ برابر بنیاد سنجش تهران به پیروزی رسید و راهی بازی نهایی شد.

نماینده قم در فینال هم ۱۱ - ۸ میهن آریو تهران را شکست داد و با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدار پایانی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کاراته پسران کشور به میزبانی سالن افراسیابی تهران برگزار شد.

۳۶ تیم در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو