Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عبدالرضا رویین‌تن در کنگره جراحی پلاستیک گفت: این کنگره ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه در تالار امام بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و جامعه هدف در این کنگره متخصصین پوست و جراحان پلاستیک است.
وی با اشاره به اینکه لیزر یک تکنولوژی جدید بوده که امکان سوء استفاده از آن نیز وجود دارد، گفت: نخستین افرادی که در این مورد از آنها توسط مردم سوال شده و در واقع مردم در این زمینه مشکلات خود را مطرح می کنند در حوزه جراحی پلاستیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا بر همین اساس این کنگره با محوریت لیزر برگزار خواهد شد.
فوق تخصص جراحی پلاستیک ادامه داد: آخرین دستاوردهای علمی در حوزه لیزر و بهره‌مندی از آن در جوانسازی صورت و مطالب علمی جدید توسط همکاران و اساتید برجسته در کنگره جراحی پلاستیک مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.
دبیر علمی کنگره جراحی پلاستیک با تاکید بر اینکه لیزر یک مکمل درمانی است و در واقع نقش درمانی صد در صدی برای بیماران ندارد، گفت: لیزر درمان نهایی هر مشکلی نیست ولی در بهبود بیمار می‌تواند نقش موثری داشته باشد و از جمله روش‌های استفاده از آن برای عمل‌های زیبایی بوده و برای بهبود جای زخم و آثار تروماهای به جا مانده نیز استفاده می‌شود.
رویین‌تن بیان داشت: همچنین استفاده از لیزر روش درمانی قطعی برای جوش صورت نیست ولی می‌تواند برای لایه برداری موثر باشد لذا افراد باید مراقب باشند که در این زمینه‌ها مورد سوء استفاده و کلاهبرداری قرار نگیرند.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: جراحان پلاستیک و متخصصین پوست در صورت گذراندن دوره‌های آموزشی از جمله افرادی بوده که می‌توانند در این زمینه منبعی برای مراجعه مردم باشند و اقدامات لازم برای آنها را در حوزه‌های مختلف از جمله جوان‌سازی صورت و بهبود زخم‌های دیابتی انجام دهند.

701

دکتر عبدالرضا رویین‌تن جراحی پلاستیک لیزر زخم‌های دیابتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواملی که درباره کاهش موالید کشور دیده نمی‌شوند

همشهری آنلاین -یکتا فراهانی: برای درمان ناباروری با توجه به علت اصلی ناباروری، گزینه‌های متفاوتی وجود دارد. درمان‌ها معمولاً با روش‌هایی که ریسک تهاجمی کمتر دارند شروع می‌شوند و در صورت نتیجه نگرفتن، روش‌های دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دکتر حمید چوبینه، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران دکتر حمید چوبینه، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر اجرایی بیست و سومین کنگره باروری و ناباروری ایران تغییر سبک زندگی، مشکلات ژنتیکی و زندگی‌های مجردی را از جمله مهم‌ترین عوامل آمار کاهش موالید عنوان می‌کند و می‌گوید: بعضی از این عوامل حتی در آمارهای ناباروری به شمار نمی‌روند. بر این اساس کنگره ناباروری با توجه به میانسالی جمعیت و آمار فرزندآوری بسیار اهمیت دارد.

به گفته متخصص جنین‌ شناسی انجمن علمی و تخصصی ناباروری قدمتی نزدیک به ۲۵ سال دارد و تلاش می‌کند تا حد امکان مشکلات در حوزه ناباروری را کاهش دهد و به همین منظور با انجمن‌های مختلف مانند جنین شناسی، اورولوژی و نازایی در تعامل است.

چوبینه با تاکید بر این که ناباروری در کشور ما عوامل متعددی دارد که با داشتن آگاهی و آشنایی بیشتر می‌توان با آنها مقابله کرد، می‌گوید: خدمت به بیماران نابارور و جوان در شرایطی که با مشکل کاهش موالید مواجه هستیم بسیار اهمیت دارد. چون بحران سالمندی موضوعی است که می‌تواند برای جامعه ما مشکل ساز باشد.

بیشتر بخوانید

میزان باروری در کم‌بارورترین کشور جهان باز هم سقوط کرد کاهش آمار ازدواج

چوبینه با تاکید بر اینکه ژنتیک و عوامل محیطی هر دو در کاهش فرزند آوری تأثیر دارند عنوان کرد: امروزه آمار ازدواج به شدت کاهش یافته؛ این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش موالید به شمار می‌رود. از سوی دیگر با خانواده‌هایی مواجه هستیم که در حسرت داشتن فرزند هستند اما فرزندآوری برایشان مقدور نیست. تلاش ما در انجمن بر آن است تا مشکل این گروه از خانواده‌ها را با به روز کردن مباحث علمی و دانش درمان ناباروی برطرف کنیم.

چوبینه با بیان اینکه بیست و سومین کنگره علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران به منظور آشنایی بیشتر با روش‌های جدید درمان ناباروری 5 تا 7اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد، افزود: مقالات زیادی برای این کنگره از سوی پزشکان و متخصصان ارسال شده است. این کنگره با این هدف که دستاوردهای جدید علمی و مباحث روز دنیا را با محققان و پزشکان ایرانی به اشتراک بگذارد، برگزاری آن را بهانه‌ای می‌داند که در یک زمان خاص و به صورت چند جانبه می‌توان این اطلاعات را ارائه کند. در واقع هدف از برپایی این کنگره آن است که تعاملات بین بخشی بین متخصصان و پزشکان بیشتر شود. همچنین این مباحث با مسوولان حوزه بهداشت در میان گذاشته می‌شود و موردبحث و تبادل نظر نیز قرار خواهد گرفت.

کد خبر 845766 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مردان ازدواج - طلاق ناباروری زنان سالمندی

دیگر خبرها

  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • بررسی مهم‌ترین عوامل کاهش آمار موالید
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • عواملی که درباره کاهش موالید کشور دیده نمی‌شوند
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • صدور شناسنامه هوشمند شد