Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین استقلال از نوع زندگی مهدی قائدی انتقاد کرد و گفت که او جوانی کرده است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از تسنیم، رضا حسن‌زاده درباره پیروزی دو بر یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار داشت: چون یک بازی بیشتر نبود، حساسیت خاصی برای دو تیم داشت. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و با توجه به میزبان بودنش، استرس کمتری نسبت به استقلال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال اول که شروع کرد می‌خواست گل نخورد و بعد آرام‌آرام به دروازه حریف نزدیک شود. دیدار مقابل صنعت نفت از لحاظ زیبا بودن و یا زیبا نبودن مهم نبود، مهم بالا آمدن بود که خدا را شکر استقلال برد و فینالیست شد. به هر حال استقلال پیروز یک فوتبال گردن کلفت شد.

وی در واکنش به این مسئله که «برخی اعتقاد دارند قهرمانی استقلال در جام حذفی قطعی شده است»، گفت: من اصلاً این حرف را قبول ندارم و نمی‌توانم هم قبول کنم. خونه‌به‌خونه یا استقلال خوزستان تیم کمی نبوده که به اینجا رسیده‌اند. بحث دست کم گرفتن در استقلال یک معضل است. آنها باید مثل دیدار مقابل صنعت نفت خیلی محکم ظاهر شوند. فرقی نمی‌کند که استقلال در فینال به کدام تیم بخورد، هر دو تیم‌ خوب هستند. استقلال اگر جام را می‌خواهد، باید محکم بازی کند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا استقلالِ شفر امسال توان بردن جام حذفی را دارد؟»، تصریح کرد: بله، چرا که نه. از زمان آمدن شفر روند رو به جلوی استقلال شروع شد. الان وضعیت استقلال بهتر شده است. استقلال خوب بازی می‌کند، مثلاً علی قربانی می‌داند که کجا قرار بگیرد و بقیه بازیکنان هم همین‌طور.

حسن‌زاده با اشاره به سانحه رانندگی رخ داده برای مهدی قائدی، یادآور شد: من از این موضوع خیلی ناراحت شدم. امیدوارم سلامتی این بازیکن که خیلی مهمتر از فوتبال است، حاصل شود. من شنیدم که او به هوش آمده و خوشحال شدم. من خودم مربی هستم، ۸۰ درصد بازیکنان ما هم شهرستانی هستند. زمانی که برای رفتن به شهرشان از ما اجازه می‌گیرند، هزار بار به آنها توصیه می‌کنم که مراقب باشند، اما زمانی که از ما کَنده می‌شوند، دیگر به تجربه و حرفه‌ای‌گری خودشان بستگی دارد. بازیکنان باید مراقب باشند، آقای قائدی! تو الان دیگر متعلق به خودت نیستی و باید بیشتر دقتی کنی، باید دقت کنی که چطور زندگی می‌کنی. به نظر من این از کم تجربگی خودش است که با ماشین در شهر بوشهر چپ کرده. خیلی‌ها می‌گویند تقصیر باشگاه است، اما این‌طور نیست. مهدی قائدی یک مقدار جوانی کرده است.

وی ادامه داد: گِله‌ای از هواداران استقلال دارم. یک بازیکن را خیلی‌خیلی بالا می‌برند، چه در ورزشگاه و چه در صفحات مجازی. «الکی الکی» یک بازیکن مانند مجاهد خذیراوی و پیام صادقیان که می‌توانند آینده فوتبال ما باشند را بالا می‌برند و این برای بازیکن گران تمام می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیو انگلند قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 و با درخشش مسی از سر راه بردارد و پیروز میدان لقب بگیرد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گلی که در این بازی زد را وارد دروازه حریف کند و پاس گل لوییس سوارز را هم برای این دوست و هم‌تیمی قدیمی‌اش ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کرده باشد.

گرسل که به نظر می‌رسد به این عملکردهای درخشان این بازیکن عادت کرده است، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «مسی، مسی است. او هر کار که دلش بخواهد انجام می‌دهد و در تمام طول دوران فوتبالش همین کار را کرده است. این‌طور نیست که فقط یک عملکرد درخشان داشته باشد.

مسی قطعا در حال بازگشت به دوران اوج است. او هر آخر هفته همین نمایش درخشان را دارد. این اتفاق خوبی برای ماست چون کمک می‌کند که در هر دیدار پیروز باشیم. چیزی که برای من بسیار جذاب است این است که او چندین نفر را با بازیش تحت تاثیر قرار می‌دهد احساسات بسیاری را در آنها ایجاد می‌کند.»

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم