Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@00:00:53 GMT

تفکر براندازی نظام اسلامی همچنان باقی است

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۴۴۸۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، در اولین یادواره ۱۲ شهید نیروی انتظامی استان، که شامگاه ۱۰ بهمن در مسجد القائم محلات برگزار شد گفت: برگزاری یادواره شهدا از بزرگترین مولفه‌ها در مقابله با هجمه‌های دشمنان برای جوانان و نسل‌های بعد از شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در زمان جنگ، جوانان در معرض خطر تیر و گلوله بودند و ما نیز برای محافظت از آنها سنگر می‌زدیم، امروز نیز جوانان ما به طرق دیگر مورد حمله دشمنان هستند و مقابله با این مسأله به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی است. ما بایستی راهبردهایی برای جوانان داشته باشیم و روی بنیه اعتقادی آنها کار کنیم.
سردار عزیزی گفت: خون شهدا جامعه را بیمه کرده اما این دلیل نمی‌شود که جامعه را رها کنیم، باید با آشنا کردن جوانان و نوجوانان با ظرفیت‌های خوبی که در کشور وجود دارد روحیه نشاط و امید را افزایش دهیم. اگر دیدیم کسی در راه انقلاب سست شده و می‌خواهد از قطار انقلاب پیاده شود، باید با اخلاق حسنه مانع دوری از انقلاب شویم.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: مردم در خیلی از عرصه‌ها از مسئولان جلوتر هستند. در اغتشاشات اخیر این مردم بودند که به صورت خودجوش در مخالفت با اغتشاشگران پیش دستی کردند، امروز فکر براندازی نظام اسلامی مانند دوران جنگ تحمیلی همچنان باقی است و دشمنان اگر کاری نکرده‌اند، حتما نتوانسته‌اند.
سردار عزیزی تصریح کرد: متأسفانه برخی در جناح‌های سیاسی مختلف برای به دست آوردن قدرت، ضعف‌های کشور و خیلی از مسائلی که باعث ناامیدی در جامعه می‌شود را در تریبون‌های عمومی مطرح می‌کنند و باعث تهییح نوجوانی می‌شوند که هنوز قدرت درک و تحلیل درستی از مسائل ندارد جای گفتن مشکلات در اتاق‌های فکر است نه تریبون عمومی.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به دستگیری عوامل اغتشاش در استان تشریح کرد: برخی در جامعه چه در حوزه عملکرد و چه در حوزه اندیشه، دچار ضعف هستند و ما با تحقیق می‌فهمیم که این افراد در بخش‌های مختلفی دچار حقارت بوده‌اند و همین حقارت باعث ایجاد ناهنجاری در جامعه شده است. خوشبختانه در استان مرکزی آمار کسانی که به عنوان مجرم شناخته می‌شوند فقط یک درصد کل جمعیت استان است این یعنی اکثریت مردم، قانون را رعایت و امنیت خود را می‌سازند و نیروی انتظامی فقط حافظ این امنیت است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت: ۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود