Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج با اعلام برپایی دومین سالانه پوسترهای تجربی انقلاب اسلامی گفت: سال های پیروزی انقلاب اوج رشد هنر پوستر و گرافیک است.

سجاد فروغ، مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج در خصوص برپایی دومین سالانه پوسترهای تجربی انقلاب اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: سال های انقلاب اوج رشد هنر پوستر و گرافیک است به همین دلیل نمایشگاه پوسترهای تجربی در گالری هنرهای زیبا در البرز با مضمون انقلاب برپا می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فروغی با بیان این مطلب که این دومین سالانه پوسترهای تجربی انقلاب اسلامی است، توضیح داد: سال گذشته اولین دوره نمایشگاه با استقبال بسیار بالایی همراه شد که طی آن تولید پوسترهای موفقی از طراحان شهرهای مختلف بود.

 

 

این هنرمند گرافیست تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه جمعی از هنرمندان استان های قم، مشهد، تهران، شیراز، یزد، اصفهان، مرکزی و ... حضور دارند.

 

به گفته این کارشناس هنری، باز تولید آثار هنری و گرافیکی با همان شعائر دینی اوائل انقلاب یکی از بهترین برنامه ها در جهت انتقال ارزش های انقلاب از نسل گذشته به نسل امروز است.

 

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج تاکید کرد: هنرستان زیبای پسران واقع در عظیمیه میدان استقلال بلوار اقاقیا آماده پذیرش آثار هنرمندان با سوژه انقلاب است.

 

 

پایان پیام/543

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

حمید سبزعلی پور در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری کنکور در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنج شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب از شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،‌بیان داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی ۲۳۰ نفر زن و ۵۲۲ نفر مرد، در گروه علوم انسانی ۶۴۳ زن و ۶۱ نفر مرد، در گروه تجربی ۱ هزار و ۳۱۴ داوطلب زن و ۳۳۳ نفر مرد، در گروه هنر ۱۹۳ زن و ۳۱ نفر مرد و در گروه زبان خارجی نیز ۲۰۷ داوطلب زن و ۷۵ نفر مرد با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

وی بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود