Web Analytics Made Easy - Statcounter


ماسانوری تاکاهاشی ملقب به «کیتارو» اردیبهشت ماه سال آینده برای دومین بار کنسرتی را در تهران برگزار خواهد کرد.

به گزارش امتداد نیوز، ماسانوری تاکاهاشی ملقب به «کیتارو» سه سال پس از اجرای پرطرفدارش در تهران که با استقبال و تمدید چند باره کنسرتش روبرو شد، بار دیگر در تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است همه مجوزهای این کنسرت صادر شده است و بلیت فروشی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

علی چراغعلی تهیه کننده این کنسرت در این باره توضیح داد: خوشبختانه تمام مجوزهای برگزاری این کنسرت صادر شده است. البته قرار بود این کنسرت در ۴ اسفندماه درتهران برگزار شود ولی بنا به برخی برنامه ریزی ها از سوی ما و آقای کیتارو تصمیم نهایی را گرفتیم و در اردیبشت سال ۹۷ این کنسرت در تهران و چند شهر دیگر کشور روی صحنه خواهد رفت.

چراغعلی افزود: پس از اجرای قبلی، تقاضاهای بسیاری از شهرستان‌ها مبنی بر برگزاری این برنامه در چند شهر ایران داشتیم که همین باعث شده این بار علاوه بر تهران در شهرهای دیگر نیز این کنسرت را برگزار کنیم که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد تا تور کنسرت های افسانه موسیقی ژاپن در ایران، این بار به شکلی ویژه و متفاوت برگزار شود.

«کیتارو» مهر ماه سال ۹۳ اجرایی پرطرفدار و پرمخاطب را در تهران و در سالن وزارت کشور روی صحنه برد.

true برچسب ها : موسیقی تلفیقی کنسرت موسیقی کنسرت کیتارو true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت، معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲ هزار) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال با تایید وزارت راه و شهرسازی و تایید تامین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تفیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع همزمان با دهه کرامت در قزوین
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع طی دهه کرامت در قزوین
  • برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی
  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ج. ا. ایران در نروژ صادر شد
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان