Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگر ، آهنگساز و خواننده موسیقی اقوام ایرانی از تولید یک آلبوم تلفیقی ویژه با محوریت موسیقی نواحی کشورمان با ترکیبی از موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی الکترونیک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متین رضوانی پور پژوهشگر، آهنگساز و خواننده موسیقی اقوام ایرانی با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق تازه ترین برنامه ریزی هایی که انجام گرفته آلبوم موسیقی را آماده کردیم که بنده و امیر سینکی به عنوان خواننده در آن حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آلبوم مشتمل بر هشت قطعه موسیقایی با احوالات موسیقی مناطقی چون شیراز، مازندران، خراسان، گیلان، شوشتر، کازرون، لرستان و بختیاری است که با عنوان «دختر خاله» برگرفته از یک ملودی خراسانی در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این آلبوم که به نوعی متفاوت ترین کار من در عرصه موسیقی نواحی است، تلاش کردیم با ترکیب سازهای موسیقی اصیل ایرانی و سازهای مرتبط با موسیقی الکترونیک فضای جدیدی را تجربه کنیم که امیدوارم تفاوت واقعی با سایر آثار از این دست داشته باشد. این آلبوم تازه ترین تجربه من در موسیقی است که با آنچه تا به امروز از کارهای من در دسترس مخاطبان قرار گرفته بسیار تفاوت دارد و امیدوارم با توجه به حال و هوای شاد و عامیانه ای که برای کار در نظر گرفتیم بتواند مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گیرد.

این پژوهشگر گفت: برنامه ریزی های زیادی برای برگزاری کنسرت این آلبوم وجود دارد که تصمیم داریم بعد از انتشار آلبوم نسبت به برگزاری کنسرت، اقدامات لازم را انجام دهیم. به هر حال ما دوست داریم همه کارها قدم به قدم انجام بگیرد تا مشکلی در فضایی که طراحی کردیم به وجود نیاید چرا که معتقدم در فضای کاری که در حوزه موسیقی وجود دارد، دادن اطلاعات دقیق برای تاریخ برگزاری کنسرت ها چندان شدنی نیست.

رضوانی پور در پایان درباره فعالیت های بعدی خود توضیح داد: کتاب های نوحه خوانی در منطقه زرندیه و منطقه دامغان ۲ اثر تالیفی جدیدم در عرصه موسیقی اقوام ایرانی است که کار نگارش آنها به اتمام رسیده و به زودی در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان این گونه موسیقایی قرار خواهد گرفت.

منبع:مهر

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است

محمد آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله در پیام خود با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه برای پیدا کردند این دختر ۴ ساله‌ای این اقدام را مصداق بارز همدلی، نوعدوستی، اتحاد و همبستگی بیان کرد.

سید نجیب حسینی نماینده منتخب مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه نیز در پیامی از نیرو‌های امدادی انتظامی و مردمی و تلاش‌های بی وقفه برای یافتن یسنا قدردانی کرد.

یسنا دختر بچه چهار ساله ساکن روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه در کنار مزارع کشاورزی هنگامی که مادرش مشغول چیدن نخود بود مفقود شد و عصر دیروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تلاش امدادگر کایت سوار پیدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • (عکس) «خاله الیویا» سریال «قصه‌های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)