Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ارزش 13 ارز در حالی روند نزولی به خود گرفته که ارزش دلار علی رغم روز گذشته با روند منفی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادخبرگزاری میزان، ارزش 39 ارز بین بانکی در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که ارزش 19 ارز روند صعودی، ارزش 13 ارز همچون دلار روند نزولی و ارزش 2 ارز همچون لیر سوریه بدون تغییر قیمت به کار خود ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش دلار آمریکا در حالی اُفت کرده که ارزش دو ارز دیگر پرمصرف بازار همچون پوند و یورو روند صعودی به خود گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟

احمد اشتیاقی کارشناس بورس و اوراق بهادار درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص رشد دو روز اخیر بازار سرمایه گفت: رشد بازار در اثر عملکرد توامان چند عامل بود. به هر جهت در هفته‌های گذشته کاهش شدیدی داشتیم و پس از فروکش کردن تنش‌ها در خاورمیانه و کاهش احتمال درگیری مستقیم ایران و رژیم صهیونیستی بازار به نوعی در حال اصلاح خود است.

وی ادامه داد: در شرایطی که فضای غبار آلود سیاسی برطرف شده و به نظر می‌رسد که شرایط روبه آرامش می‌رود، بازار خودش را در معاملات چند روز گذشته نشان داد. علاوه بر این قیمت کامودیتی‌ها (کالا‌هایی که به صورت خام و اولیه تولید می‌شوند) روند رو به رو رشدی داشت.

اشتیاقی تاکید کرد: رقابت روز چهارشنبه هفته گذشته در بورس کالا بر سر محصولات فولاد مبارکه بر پایه دلار آزاد ۶۲ هزار استوار بود که این خود نشانه‌ای است که بازار نظر بر سود آوری از محل رشد قیمتی کامودیتی‌ها دارد. اخبار غیر رسمی نیز تصریح می‌کنند که بانک مرکزی از روند تثبیت قیمت ارزی در حال عقب نشینی است و به احتمال زیاد قیمت دلار نیمایی تا ۵۰ هزار تومان اصلاح می‌شود.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: بازار از مجموعه این عوامل استقبال کرده و طی دو روز گذشته روند مثبتی در رشد شاخص بازار سرمایه شکل گرفت. روند رشد در امروز به دلیل کمبود نقدینگی متوقف شد و از همین رو می‌توان به این نتیجه رسید که انتشار اخبار جدید بورس روز‌های آرامی را داشته باشد.

اشتیاقی گفت: تثبیت شرایط سیاسی و همچنین رشد قیمت دلار نیمایی در سامانه مبادله طلا و ارز می‌تواند بازار سرمایه را به تدریج در شرایط صعودی قرار دهد. شایان ذکر است که به تدریج گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌ها نیز منتشر می‌شود و اگر‌«ای پی اس» در عدد خوبی باشد، روند رشد ادامه خواهد داشت.

تا آخر هفته بازار چگونه خواهد بود

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت آخرین معاملات روز گذشته کمتر از قیمت پایه سهام‌ها بود امروز بازار سهام به سوی ثبات و یا اندکی کاهشی قدم بردارد. همچنین پیش بینی می‌شود که این روند تا پایان هفته ادامه خواهد یافت. شایان ذکر است که مسیر رشد بازار به تداوم آرامش در فضای سیاسی و همچنین رشد قیمت دلار نیمایی باز می‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی
  • قیمت نفت نزولی شد
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • کف قیمت دلار به کجا می‌رسد؟