Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخورد نامناسب فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار با واکنش وزارت کشور و استادار اصفهان مواجه شد. ناطقان: در پی برخورد نامناسب فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار  در جلسه روسای شورای اسلامی چهار شهر شهرستان گلپایگان و تهدید خبرنگار توسط فرماندار،  مدیرکل سیاسی وزارت کشور خواستار رسیدگی به موضوع توسط استاندار اصفهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمست شب گذشته در این زمینه اظهار کرد: «بنده این موضوع را با استاندار اصفهان مطرح کردم تا جزئیات این اتفاق را مورد بررسی قرار دهد و متناسب با آنچه رخ داده است، تصمیم‌گیری شود. این برخورد فرماندار با یک خبرنگار به هیچ وجه قابل قبول نیست.»
محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان نیز در واکنش به برخورد فرماندار گلپایگان با خبرنگار در تویت خود نوشت:« وظیفه خود می دانم بخاطر برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار پوشش بطلبم. فرماندار را احضار کردم تا موضوع بررسی و اقدام لازم صورت گیرد.»
منبع: ایسنا برچسب ها: محسن مهرعلیزاده ، فرماندار گلپایگان ، خبرنگار

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان و مدیران ارشد سپاه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

در این دیدار عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ملکی پور فرماندار قزوین و مددخانی فرماندار آبیک نیز حضور داشتند.

کد خبر 6084571

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)