Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار فارس گفت: دغدغه اصلي کشور و استان فارس موضوع اشتغال است و در اين زمينه هر کشوري که راه پيشرفت و توسعه را طي کرده است از مسير تقويت بخش خصوصي و ايجاد تسهيلات براي سرمايه گذاران عبور کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا ، مهندس اسماعيل تبادار در جلسه ستاد سرمايه گذاري استان که به بررسي و رفع مشکلات چند طرح سرمايه گذاري اختصاص داشت، با بيان اين که مجموعه مديران استان بايد نگاه حمايتي نسبت به طرح هاي سرمايه گذاري داشته باشند، اظهار داشت: پاسخ استعلام هاي متقاضيان سرمايه گذاري بايد در سريع ترين زمان ممکن ارائه شود و اجازه ندهيم سرمايه گذاران بخش خصوصي در بدنه دستگاه هاي اجرايي معطل فرايندهاي نامناسب و طولاني اداري شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خواستار بررسي و نظارت مديران کل استان فارس بر عملکرد زيرمجموعه اداري و اهتمام کارشناسان در خصوص پاسخ به درخواست هاي سرمايه گذاري شد و افزود: بايد از کارکنان و کارشناسان با انگيزه و کوشا که در زمينه تقويت امر اشتغال و سرمايه گذاري تلاش مي کنند تقدير کنيم.
نماينده عالي دولت در استان فارس با تاکيد بر اين که هيچ تناقضي ميان رعايت قانون و مقررات و ايجاد تسهيلات براي متقاضيان سرمايه گذاري وجود ندارد، گفت: اگر مي خواهيم زمينه کار و اشتغال در استان فراهم شود بايد همت جمعي داشته باشيم و نهايت تلاش را براي توجه و رفع مشکلات مردم به کار بگيريم.
استاندار فارس همچنين خواستار توجه مديران در زمينه معرفي کارشناسان زبده به پنجره واحد سرمايه گذاري استان شد و تاکيد کرد: حداکثر تصميم گيري هاي مديران بايد توسط نمايندگان دستگاه هاي اجرايي در پنجره واحد صورت بگيرد و لازم است اين نمايندگان در حد جانشين مديران دستگاه ها در پنجره واحد سرمايه گذاري عمل کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان