Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:51:52 GMT

تیم فوتبال صبای قم به دیدار خونه به خونه بابل می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۶۳۱۹

تیم فوتبال صبای قم به دیدار خونه به خونه بابل می‌رود

قم - تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری از لیگ برتر فوتبال امید به مصاف خونه به خونه بابل می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها در قم تیم فوتبال امید صبای قم به دیدار تیم خونه به خونه بابل می‌رود و در صورت شکست یک گام دیگر به سقوط نزدیک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شرایطی که لیگ برتر فوتبال امید به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود، تیم امید صبای قم به غیر از بازی امروز خود در قم برابر خونه به خونه بابل فقط ۴ مسابقه دیگر در پیش دارد و با توجه به قعرنشینی در لیگ برتر امید شرایط سختی برای باقی ماندن در بین لیگ برتری‌ها پیش روی خود می‌بیند.

صبا همچنان تیم انتهای جدول لیگ برتر امید است و به نظر می‌رسد بقای این تیم در لیگ برتر امید بیشتر به چیزی شبیه به معجزه نیاز دارد به طوری که صبا باید در ۵ بازی باقی مانده خود در لیگ برتر حداقل در ۴ بازی پیروز شود در حالی که ۲ بازی این تیم برابر مدعیان قهرمانی برگزار می‌شود.

تیم‌های امید صبای قم و خونه به خونه بابل امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی قم با هم روبرو می‌شوند در شرایطی که تیم خونه به خونه بابل در بازی رفت در بابل، صبای قم را گلباران کرد و اکنون با ۳۲ امتیاز و فاصله ۳ امتیازی نسبت به صدر جدول در جایگاه سوم قرار دارد.

این تیم مازندرانی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر امید محسوب می‌شود برای تصاحب صدر جدول تلاش می‌کند و به همین دلیل در بازی امروز در قم فقط به دنبال کسب ۳ امتیاز است و تساوی برای این تیم مازندرانی قابل قبول نیست اما در سوی مقابل صبا نیز باید حتماً برنده بازی باشد و تساوی دردی از این تیم دوا نمی‌کند.

صبا در جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر امید در حالی تیم دوازدهم است که ۱۲ امتیاز دارد و تیم ماقبل آخر جدول نیز حفاری خوزستان است که ۱۳ امتیازی است و ۳ تیم حاضر در رده‌های هشتم تا دهم جدول نیز ۲۰ امتیازی هستند که صبا برای بقا باید حداقل دهم شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!

کریستال‌پالاس که در منطقه سقوط قرار دارد و تصور می‌شد حتی نتواند یک امتیاز هم از شاگردان کلوپ بگیرد با یک گل زودهنگام از میزبانش پیش افتاد و تا آخرین دقیقه بازی با تمام توان از اندوخته خود دفاع کرد.

شاگردان کلوپ در این بازی دوجین موقعیت گلزنی را هدر دادند تا در فاصله کمتر از یک هفته دومین شکست متوالی در آنفیلد را تجربه کنند و پس از ناکامی در لیگ اروپا در آستانه از دست دادن جام قهرمانی لیگ برتر هم قرار بگیرند.

منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز از ۳۲ بازی صدرنشین لیگ برتر است. آرسنال و لیورپول هم‌امتیاز با هم (۷۱ امتیاز) در مکان‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند. توپچی‌های لندن با بردن آستون‌ویلا می‌توانند خود را به صدر جدول برسانند.

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید