Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:16:21 GMT

نوسازی 112 اتوبوس در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۶۳۷۱

نوسازی 112 اتوبوس در مشهد

علی اصغر نیشابوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون 400 دستگاه اتوبوس با عمر بیش از 10 سال در این ناوگان فعالیت می کند که تا پایان امسال 90 درصد آنها نوسازی می شود.
وی اظهار کرد: در این راستا پیگیر کمک های دولتی برای تسریع روند نوسازی هستیم.
وی همچنین در باره ادامه مسیر خط سوم بی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر.تی در میدان توحید مشهد نیز گفت: ایجاد باراندازهای ویژه تخلیه بار برای کسبه محدوده خیابان توحید به پایان رسیده و در روزهای آینده عملیات اجرایی خط سوم بی.آر.تی در این مسیر ادامه می یابد.
اجرای مسیر ویژه خط سوم بی.آر.تی مشهد که آبان ماه امسال در محدوده خیابان توحید آغاز شده بود با مشکلات و نارضایتی ساکنان و کسبه این محدوده همراه شد و 20 آبان ماه با جمع آوری نرده های نصب شده برای اجرای این خط در محدوده خیابان شهید قرنی توسط پلیس راهور، از ادامه آن جلوگیری شد.
خط سوم بی.آر.تی از شرق به غرب مشهد به طول 30 کیلومتر در دست اجراست که هم اکنون بخشی از این مسیر از حرم مطهر رضوی تا میدان توحید به طول یکهزار و 800 متر اجرا شده و مقرر است این مسیر در ماههای آینده تا چهارراه ابوطالب ادامه یابد.
هم اکنون هزار و 720 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد فعال است و روزانه حدود 950 هزار مسافر در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد توسط این ناوگان جا به جا می شوند.
خبرنگار : ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7505 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نیجریه قصد دارد برای نوسازی ناوگان نیروی هوایی خود از ایتالیا جنگنده خریداری کند.

یک مقام دولت نیجریه روزشنبه اعلام کرد که نیجریه ۲۴ جت جنگنده از ایتالیا خریداری می کند.

«مارشال ادوارد گابکوت» سخنگوی نیروی هوایی نیجریه اعلام کرد که نیجریه قصد دارد ۲۴ جت جنگنده از شرکت لئوناردو ایتالیا خریداری کند تا برای نوسازی ناوگان و تقویت نیروی هوایی خود از آنها استفاده کند.

نیروی هوایی نیجریه اعلام کرد که این هواپیما طی ۴ نوبت به این کشور وارد خواهند شد.

در بیانیه نیروی هوایی نیجریه آمده است که این کشور تا پایان سال ۶ هواپیمای جنگنده را از ایتالیا دریافت خواهد کرد.

نیجریه در تلاش است تا توانایی خود را برای مبارزه با شورش و آدم ربایی، به ویژه در شمال شرقی این کشور افزایش دهد، اقداماتی که از سوی شبه نظامیان بوکوحرام و داعش صورت می گیرد.

کد خبر 6083707

دیگر خبرها

  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد