Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهداد سلیمی از اضافه شدن خود به مرحله دوم اردوی تیم ملی خبر داد و عنوان کرد به حواشی بعد از مسابقات جهانی اهمیتی نمی‌دهد و برای دو رویداد سال آینده آماده می‌شود.

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آغاز تمریناتش برای مسابقات سال آینده، بیان‌ کرد: به صورت جدی تمریناتم را شروع نکردم، اما خودم را در یک آمادگی نسبی نگه داشتم تا با آغاز اردوها فشار تمرینات را بالا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال آینده بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم و ان‌شاء‌الله با برنامه‌ریزی و هماهنگی خوب با کادر فنی تیم‌ ‌ملی در هر دو مسابقه شرکت می‌کنم و تلاش می‌کنم نتیجه‌ مطلوبی بگیرم. با صحبتی که با رییس فدراسیون وزنه‌برداری داشتم قرار است از مرحله دوم به اردوی تیم‌ ‌ملی ‌اضافه شوم.

او در پاسخ به این پرسش که حواشی که پس از مسابقات جهانی برای او پیش آمد به طور کامل از بین رفته است یا خیر؟ تصریح کرد: اهمیتی به حواشی نمی‌دهم، چرا که حرف‌هایی که زده شد، حرف‌های کم اهمیتی بود. اگر کارشناسی را یک کارشناس خبره انجام دهد قبول می‌کنم. بارها گفته‌ام اگر کسی مانند نصیری، ذهتاب، کورش باقری، حسین توکلی، سجاد انوشیروانی و کسانی که خاک وزنه‌برداری را خورده‌اند از من ایراد بگیرند، حرف‌شان را روی سر و چشمم می‌گذارم و سعی می‌کنم آن ایراد را بر طرف کنم.

سلیمی ادامه‌ داد: اما حرف‌هایی که زده شد جنبه انتقادی نداشت و قصد و هدف دیگری پشت سر آن بود. کسانی می‌خواستند به شهرت برسند و خودشان را بزرگ کنند. من با کارشناسان بزرگ دیگری هم مشورت کرده‌ام و از آن‌ها خواستم که اگر ایرادی در کارم وجود دارد آن را بر طرف کنند، اما کسی از من ایرادی نگرفت.

این دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که برای بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی به فکر این است که حساسیتی که هیات ژوری نسبت به او دارد را حل کند؟ تاکید کرد: مشکلی نیست که بخواهد حل شود. در المپیک به خاطر مصدومیت وزنه‌ها مشکل داشت و در مسابقات جهانی هم در حرکت اول و دو ضرب وزنه مشکل داشت و من اعتراضی نکردم، اما وزنه آخرم هیچ مشکلی نداشت و حتی امروز سه‌شنبه با رییس فدراسیون وزنه‌برداری هم صحبت کردم او معتقد بود که حرکت قیچی من مشکلی نداشته است. با این حال باز هم تلاش می‌کنم که جای حرف و حدیثی باقی نماند.

سلیمی درباره این که وعده‌هایی که پیش از مسابقات قهرمانی جهان داده شد چقدر تا الان عملی شده است؟ گفت‌: نمی‌خواهم خیلی وارد جزییات شوم و ان‌شاء‌الله که عملی می‌شود. رییس مجلس شورای اسلامی از ما دعوت کرد و دیداری داشتیم، اما انتظار داشتیم که رییس‌جمهور هم این کار را انجام دهد و دیداری هم با او داشته باشیم. به‌ هر حال تیم‌ ‌ملی ایران برای نخستین‌بار قهرمان جهان شده بود، آن هم در خاک آمریکا و انتظار داشتیم همانند تیم‌ ‌ملی فوتبال که پس از راهیابی به جام جهانی دیداری با رییس‌جمهور داشت این اتفاق هم برای ما هم رخ دهد، اما به‌ هر حال تبعیض همیشه در ورزش است و این هم نمونه‌ای از آن است که بین ما و فوتبال و مابقی رشته‌ها قائل می‌شوند.

این وزنه‌بردار فوق سنگین ایران درباره تغییر و تحولات در تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری نیز، گفت‌: این تصمیماتی که در راس فدراسیون وزنه‌برداری گرفته می‌شود و من به عنوان ورزشکار وظیفه دارم که کار خودم را انجام دهم و تصمیمات مدیریتی را رییس فدراسیون می‌گیرد.

او در مورد لیگ برتر و قهرمانی بیمه رازی نیز، گفت‌: مسوولان بیمه رازی به ورزش علاقمند هستند و با توجه به نتایجی که در لیگ برتر گرفته‌ایم رایزنی می‌کنیم تا برای سال آینده دوباره در وزنه‌برداری تیم‌داری کند. البته به نظرم بهتر است که زمان برگزاری لیگ برتر تغییر پیدا کند. لیگ برتر در شش ماه دوم سال برگزار می‌شود و این‌ در حالی است که ورزشکاران رشته‌های رکوردی در این مدت در حال استراحت هستند. از طرفی در سال‌های گذشته ارفاق وزن وجود داشت، اما امسال شاهد آن نبودیم و این ضربه بزرگی را به وزنه‌برداران زد و اگر از طرف مسوولان سازمان لیگ تمهیداتی در این مورد اندیشیده شود به مراتب لیگ با کیفیت‌تری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، منابع آگاه در دولت فرانسه اعلام کردند که امانوئل ماکرون، رییس‌جمهور فرانسه در ماه «می» به آلمان سفر می‌کند و احتمالاً در ماه «ژوئن» نیز دوباره به آلمان سفر خواهد کرد.

رییس‌جمهور فرانسه اواخر اسفند نیز برای دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان راهی برلین شد؛ سفری که ظاهراً با هدف کاهش تنش بین فرانسه و آلمان درباره جنگ اوکراین انجام شد.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر اخیر تنش بین فرانسه و آلمان درباره کمک نظامی به اوکراین تشدید شده و به عرصه عمومی کشیده شده است.

کد خبر 6090492

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است