Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:22:51 GMT

همایون شجریان برای «شعله ور» خواند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۶۶۰۶

همایون شجریان برای «شعله ور» خواند

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB همایون شجریان برای فیلم «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایون شجریان و سهراب پور ناظری خواننده و آهنگساز فیلم سینمایی «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی شدند و در حال حاضر مشغول ضبط و میکس قطعه موسیقی تیتراژ پایانی این اثر سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این شجریان و پورناظری در پروژه هایی چون «رگ خواب»، «آرایش غلیظ» و کنسرت نمایش «سی» با نعمت الله همکاری داشتند.

امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

عوامل فیلم سینمایی «شعله ور» عبارتند از نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، تدوین: مهدی سعدی صداگذار: بابک شکیبا و امین شریفی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، تدوینگر: مهدی سعدی، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، برنامه‌ریز: داوود باقری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا مومنی راد و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • (ویدئو) عبور قطار شعله‌ور از وسط شهر
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند