Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، پس از پایان سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره، «جوزف کندی سوم» برادرزاده جان اف کندی، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، به عنوان «نماینده مخالف» خطاب به ترامپ و اعضای دولتش گفت: بسیاری از آمریکایی‌ها سال گذشته را با نگرانی و ترس و اضطراب پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما احساس می‌کنیم کشورمان دچار شکاف شده است. ما هم‌اکنون صدای آمریکایی‌هایی را می‌شنویم که احساس می‌کنند فراموش شده‌اند.

او افزود: نفرت و نژادپرستی در خیابان‌های ما موج می‌زند. در یکسال گذشته، مدارس ما،‌ کنسرت‌های ما و حتی امن‌ترین و مقدس‌ترین اماکن ما از تیراندازی مصون نمانده‌اند.

کندی در ادامه گفت: «باورهای سیاسی شما (ترامپ) هر چه باشد، شیوه‌ای که در پیش گرفته‌اید صحیح نیست. ما اینگونه ‌[که شما رفتار می‌کنید] نیستیم. دولت شما (ترامپ) نهادها و اصول آمریکایی را به شیوه‌ای غیرمعمول و مغایر با سیاست‌های دوحزبی هدف قرار گرفته است. دولت کنونی آمریکا حتی قانون را که از ما حمایت می‌کند، نیز هدف گرفته و هر روز آزادی‌های مدنی را محدودتر می‌کند».

کندی در پایان به زبان اسپانیایی و خطاب به مهاجران گفت: « شما بخشی از داستان ما هستید. ما برای شما می‌جنگیم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم».

انتهای پیام/

انتقاد برادرزاده رئیس‌جمهور اسبق آمریکا از دولت ترامپ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست

به گزارش همشهری آنلاین، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

کد خبر 845303 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • احمدی‌نژاد: عملیات نظامی علیه اسرائیل حق ایران بود