Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:26:51 GMT

رونمایی از فینالیست‌های بسکتبال در ماهشهر و تبریز

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۶۸۶۳

رونمایی از فینالیست‌های بسکتبال در ماهشهر و تبریز

آخرین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا (پنج‌شنبه) برگزار می‌شود و فینالیست‌های این فصل مشخص خواهند شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از این که دیدار پنجم این مرحله به دلیل بارش شدید برف به تعویق افتاد حالا پتروشیمی و شهرداری تبریز فردا (پنج‌شنبه) میزبان حریفان خود در آخرین پیکار هستند. پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی میزبان مهرام است و شهرداری تبریز در خانه به مصاف نفت آبادان نایب قهرمان فصل قبل می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شگفتی جوانان یا قدرت‌نمایی ستاره‌ها؟

تقابل پتروشیمی و مهرام رقابت جوانان  و ستاره‌هاست. تیم جنوبی یک جین ستاره دارد که ملی پوش هستند و دو خارجی خوب نبز در کنارشان بازی می‌کنند. از طرف دیگر میزبان مسابقه پنجم هستند و قطعا در خانه به دنبال فینالیست شدن خواهند بود اما  دیدارهای قبلی نشان داده که مهرام حریف دست و پا بسته‌ای نیست و ماهشهری‌ها کار ساده‌ای نخواهند داشت. مهرام با ترکیبی از بازیکنان جوان وارد مسابقات شده و در کنار آن‌ها دو خارجی توانمند دارند. همین ترکیب در دو مسابقه پتروشیمی را با ستاره‌هایش برده و حالا به دنبال خلق شگفتی است. باید دید نتیجه‌ تقابل جوان‌ها و ستاره‌ها به سود کدام تیم خواهد بود. پتروشیمی باز هم روی کاغذ شانس اول فینالیست شدن است و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هم شرایط بهتر و هم البته استرس بیش‌تری دارد.

* اوج حساسیت در تبریز

با این که توجه‌ها معطوف به ماهشهر است اما اوج حساسیت مرحله نیمه نهایی در تبریز رقم می خورد جایی که شهرداری این شهر میزبان نفت آبادان است. دو تیم رقابتی بسیار نزدیک دارند و در چهار مسابقه قبلی خود به دو پیروزی رسیده‌اند. حتی روی کاغذ هم شانس تیمی بیش‌تر نیست و دو تیم با شرایطی برابر به مصاف هم می‌روند و تنها می‌توان گفت‌ تبریزی‌ها به دلیل میزبانی می‌توانند راحت‌تر برابر نایب قهرمان دو فصل قبل به میدان بروند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، آن طور که اعلام شده دیدار مهرام و پتروشیمی ساعت ١٦ و دیدار نفت آبادان و شهرداری تبریز ساعت ١٧ برگزار خواهد شد، اما به دلیل پخش زنده، احتمال تغییر زمان بازی‌ها وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس