Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه دفاع از پایان نامه دانشجویان ارشد ژنتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با عنوان ارزیابی اثر تلاوت سوره حمدبر سلول‌های سرطان پروستات ،در سالن همایش این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با همکاری حوزه معاونت پژوهشی تحصیلات تکمیلی واحد زرقان، نخستین جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد گروه آموزشی زیست شناسی سلولی مولکولی با گرایش ژنتیک با عنوان ارزیابی اثر تلاوت سوره حمد بر سلول‌های سرطان پروستات (PC-3) از سوی دانشجو علی مهر افسر و به راهنمایی استاد دکتر محمدجوادمختاری (عضو هیات علمی واحد زرقان) در سالن همایش این واحد دانشگاهی به داوری دکتر نوید نظافت و دکتر محسن فروزان فر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام دفاعیات با درجه عالی به اتمام رسید. قرار شد با نظارت استاد راهنما، مقاله‌ای مستخرج از این پایان‌نامه دانشگاهی در مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی یا خارجی منتشر شود.

واحد دانشگاهی زرقان مجهز به تجهیزات آزمایشگاهی تخصصی با رویکرد تحقیقاتی است و دانشجویان و استادان درون و برون دانشگاهی با انجام تحقیقات علمی از این بستر فراهم شده، بهره برداری کرده و تاکنون نتایج علمی معتبری در این زمینه به صورت مقالات در مجلات و کنفرانس‌های با دامنه ملی و بین‌المللی منتشر شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه

رضا صابری، معاون حقوقی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره لزوم توجه به بازنگری رشته‌ها در برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: بر تاسیس و آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه تاکید شده است.

وی افزود: آموزش عالی باید به سمت نیاز محوری حرکت کند؛ چرا که بیشتر پایان نامه‌ها مرتبط با نیاز کشور تدوین نشده است، در صورتی که از عمر دانشجو و هزینه مملکت نباید غافل شد.

صابری با بیان اینکه ثروت ملی باید در راستای تامین نیاز‌های جامعه هزینه شود؛ تاکید کرد: وزارت علوم با راه اندازی سامانه نان نیاز دستگاه‌های اجرایی کشور را ثبت می‌کند تا دانشجویان موضوع پایان نامه‌های خود را مرتبط با آن نیاز انتخاب کنند؛ در مقابل دستگاه‌ها و صنایع هم بودجه خود را به سمت نیاز‌های آموزشی دانشگاه‌ها هدایت خواهند کرد. 

معاون حقوقی وزارت علوم گفت: بستر نرم افزاری سامانه نان طراحی شده است و باید از سال ۱۴۰۳ همین موضوع را به عنوان مطالبه برنامه هفتم پیشرفت بر مبنای اصولی ویرایش جدی در حوزه آموزش عالی کشور قرار دهیم تا استادان پاسخ دهند که دانشجو را متناسب با کدام نیاز کشور تربیت می‌کنند؛ چرا که ارزیابی این سوال به شدت مهم است. 

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی بیان کرد: با اقدامات اجرایی وزارت علوم؛ قرار نیست که دانشجو را با مدرک در دست رها کنیم، بلکه مدرک به شخصی تحویل داده می‌شود که بدانیم متناسب با کدام نیاز در دانشگاه پرورش یافته است.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • در جلسه مناظره بین رییس دانشگاه تهران با یک هیات علمی مدعی اخراج چه گذشت؟
  • تفاهم‌نامه همکاری با شرکت عمران شهر جدید علوی منعقد شد
  • ابلاغ آیین نامه‌های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی درآمل
  • آیین نامه های ارتقای اعضای هیئت علمی و جهش علمی به زودی ابلاغ می شود
  • ابلاغ آیین نامه های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • طراحی و اجرای ۱۷ بورس جدید در دولت سیزدهم
  • برگزاری اولین جلسه میز تخصصی نانو فناوری استان اردبیل
  • صابری: مسئله محوری پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه