Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کرمانشاه اعلام کرد: کارگاه فروش سوخت مایع (ال. پی. جی) و نصب گاز خودرو در میدان امام حسین (ع) عصر روز گذشته در کرمانشاه دچار حریق شد و ۶ نفراز نیرو‌های آتش‌نشانی و صاحب مغازه دچار سوختگی شدند.
بهرامی افزود: سه دقیقه بعد از اینکه وقوع این حادثه به آتش نشانی اعلام شد نیرو‌های امدادی در محل حضور یافتند و ۷۰ دقیقه بعد آتش با تلاش نیرو‌های امدادی اعزام شده مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد:در این حادثه سه کپسول موجود در مغازه آتش گرفته بود که با جانفشانی نیرو‌های آتش نشانی از سرایت آن به مغازه‌ها و خانه‌های مجاور و وقوع انفجارجلوگیری شد.
بهرامی تصریح کرد: پنج ایستگاه آتش‌نشانی روز گذشته برای مهار سریع آتش وارد عمل شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد