Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:41:29 GMT

صبای قم به مصاف پدیده ساری می رود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۷۰۷۲

صبای قم به مصاف پدیده ساری می رود

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  فوتبالیست‌های تیم صبای قم با هدایت یکی از مربیان با دانش و مطرح این رشته از قدیمی‌های فوتبال قم یعنی داوود عاصم‌آبادی در چهارمین مسابقه خود از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 این بازی‌ها باید روز شنبه چهاردهم بهمن ماه در قم برابر پدیده ساری صف‌آرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه صبای قم و پدیده ساری یکی از دیدارهای حساس هفته چهارم نیم‌فصل دوم است که از ساعت 14 چهاردهمین روز بهمن ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود، دیداری که سه امتیاز آن صبا را به صعود از مرحله گروهی نسبت به هر زمان دیگری نزدیک‌تر خواهد کرد.

شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوانان صبای قم در حالی با پدیده ساری در قم بازی می‌کنند که مصاف آنها در هفته چهارم نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در شهر ساری با تساوی دو بر دو به پایان رسیده و امتیازها بین دو تیم تقسیم شده است.

انتهای پیام/ت

صبا  قم در صدد راهیابی به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص گروهی فلامنگوها در تالاب گاوخونی/ وقتی چشم این پرندگان به آب افتاد (فیلم)

عصر ایران ــ بارش‌های زمستانی باعث شد گاوخونی 2 درصد احیا شود. همین میزان آب فلامنگوها را بار دیگر به این تالاب کشاند. بیش از 20 سال است که زاینده‌رود و گاوخونی خشک است و همین بی‌آبی باعث شده گاهی تا چند سال فلامنگوها به این باتلاق نیایند. فلامنگوها از پرندگان مهاجری هستند که بین مناطق سردسیری شمال و گرمسیری جنوب در ترددند و برای استراحتی چند ماهه در میان راه به گاوخونی می‌آیند؛ البته اگر تالاب آب داشته باشد. 

گزارش را این‌جا ببینید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: شواهد زیادی درباره «نسل کشی» اسرائیل در غزه وجود دارد
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • رقص گروهی فلامینگوها در تالاب گاوخونی
  • اجرای گروهی با علی قمصری در چغازنبیل
  • رقص گروهی فلامنگوها در تالاب گاوخونی/ وقتی چشم این پرندگان به آب افتاد (فیلم)