Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (علیه السلام)دفتر آیت الله وحید خراسانی بیانیه ای را صادر نمود که به شرح زیر است:.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل

محبوب حیدری در حاشیه بازدید از شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل، اظهار کرد: در شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل ۳ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در برنامه احداث طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان قرار دارد که از این تعداد ۶۹۷ واحد مسکونی در حال اجرا توسط پیمانکاران سازنده بوده و ساخت بقیه واحد‌ها نیز به محض انجام فرآیند عقد قرارداد و تخصیص زمین، نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهیم کرد.

او افزود: در شهرک شهید خراسانی تخصیص زمین به ۴ شرکت ساختمانی انجام یافته و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به گزارش اجرایی مراحل ساخت، مقرر شد پیمانکاران سازنده در احداث واحد‌های مسکونی با رعایت مشخصات فنی و کیفیت کار، تسریع در اجرای آن را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند.

حیدری با توجه به اهمیت حل مشکل مسکن و اولویت آن در برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی، در این بازدید از معاون مسکن و ساختمان خواستار پیگیری مداوم برای تسریع در عملیات اجرایی احداث این واحد‌ها شد.

او با بیان اینکه کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت قرارگرفته است، افزود: موظف هستیم واحد‌های مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • برپا کردن چادرهای هلال احمر در نقاط سیل‌زده بلوچستان
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل