Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان کلاله با حضور پرشور خود در مراسم تودیع فرماندار کلاله، برای وی سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، همانطور که پیش بینی می شد، مردم قدرشناس شهرستان کلاله با حضور پرشور خود در مراسم تودیع نصرت برزگر فرماندار کلاله به نحوی جواب خدمات نزدیک به  4 سال این فرماندار را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در سخنرانی خود به کارآمدی نصرت برزگر اذعان کرد و گفت: در ابتدای روی کار آمدن این فرماندار نگران کم تجربگی وی بودیم ولی وی هوشیارانه و در برخی از موارد با تذکرهای ما، تمام مسائل را تحت کنترل خود قرار داد.

وی افزود: باید یادآور شویم که این فرماندار خدمات زیادی به این منطقه کرد و از ته دل می گویم که از وی راضی هستم و امیدوارم خداوند متعال نیز از این خدمتگزار راضی باشد.

آخوند دردی پور نیز یکی از سخنرانان مراسم تودیع و معارفه فرماندارن شهرستان کلاله با بیان اینکه در مراسم تودیع و معارفه 8 فرماندار کلاله حضور داشته ام، اظهار داشت: 8 فرماندار نتوانستند پروژه فاز دوم بیمارستان کلاله را به اتمام برسانند؛ ولی برزگر این پروژه را شروع و به اتمام رساند.

درهمین راستا جمشید نجاری مجری توانای برنامه با تعریف خاطره ای از تلاش های فرماندار کلاله برای بیمارستان کلاله، آه از نهاد مردم برخاست تا جایی که اشک از چشمان برخی لبریز شد.

نجاری گفت: در زمان جمع اوری کمک های مردمی برای تکمیل بیمارستان کلاله، ساعت 1 بامداد در یکی از روستاهای شهرستان کلاله بودیم که تماسی با فرماندار کلاله گرفته شد که باعث شکه شدنش گردید.

در راه برگشت بودیم که برزگر از مریضی ناگهانی همسرش خبر داد، به خانه رسیدم و تماسی با فرماندار کلاله گرفتم و جویای حال همسرش شدم که برزگر از بیمارستان بودنش خبر داد، بله این فرماندار جوان فرزندش را از دست داد.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در سخنرانی خود از زحمات خیرین شهرستان کلاله تشکر کرد و به بوسیدن دست یک نفر اقرار کرد.

برزگر گفت: در مدت خدمتم تنها و تنها دست خیر همیشه همراه حاج یحیی روحی را به پاس تلاش ها و همراهی ها بوسیدم.

اما طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان که از حضور پرشور مردم به پاس خدمات فرماندارش خوشحال بود، از بکارگیری این فرماندار در سمت های دیگر استانی خبر داد.

در انتهای برنامه مردم شهرستان کلاله با حضور بر روی سن، با اهدای هدایایی از خدمات این فرماندار تشکر کردند و لباس ترکمنی و سیستانی بر تن برزگر کردند.

پس از مراسم محمد حمیدی فرماندار جدید شهرستان کلاله و فرماندار سابق، با حضور در گلزار شهدا با شهدای شهرستان کلاله تجدید میثاق کردند.

در انتهای نیز به پاس تلاش های فرماندار سابق برای شناساندن اسب اصیل ترکمن و ثبت جهانی این اسب، یک کره اسب اصیل ترکمن به این فرماندار اهدا شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن در جنگ شناختی، ترکیبی، نرم و ذهنی با حضور مردم خود را شکست خورده دیده است و ما با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان سردار احمدرضا رادان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در اجتماع بزرگ مردمی اهواز در حمایت از عفاف و حجاب در مصلی اهواز اظهار کرد: خدا را شاکرم در عصری خدمتگزار ملت شدیم که مورد حمایت چنین مردم عزیزی هستیم؛ حضور این جمعیت در اهواز نشان می‌دهد که پلیس جمهوری اسلامی در انجام ماموریت‌هایش مستحضر به بصیرت و آگاهی مردم است.

وی افزود: مردم خوزستان در دفاع مقدس در سنگربانی از وطن و پذیرایی از رزمندگان سنگ‌تمام گذاشتند، همت مردم و ایمانشان در دفاع مقدس آن چیزی بود که در دنیا فرهنگ‌ساز شد و سنگرهای دشمن را یکی یکی به سقوط کشانده است و این آئین و همت همچنان در میان ملت ما جریان دارد و تمام کشورهای محورهای مقاومت آن را سرلوحه کار قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن دین، خانواده، مکتب، حیا و غیرت ما را هدف گرفته از طرفی حیا و عفت دختران و از طرف دیگر غیرت مردان ما را در تیررس قرار داده است، امروز به پرونده‌هایی رسیده‌ایم که در آینده نزدیک آن‌ها را نشان خواهیم داد تا ببینید دشمن چه نقشه‌هایی را برای ضربه به حیا و غیرت و خانواده‌های ما طراحی کرده است.

سردار رادان با اشاره به اینکه با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه دارد، اضافه کرد: حجاب به معنای چادر نیست؛ هر مقنعه، چادر و روسری برای دشمن پرچمی است که تا بالا باشد سرافرازی شهدا، کشور، خانواده، مردان و زنان را به دنبال دارد و در این مسیر هوشیاری مردم، علما، خانواده شهدا، رؤسای قوا و حمایت از سربازان وطن در این جنگ نرم باعث شد که امروز دشمن کلافه و سردرگم باشد.

وی ادامه داد: با حضور زنان، مردان، دختران، پسران و تمام مردم، استراتژی دشمن در تغییر و سقوط بهم ریخته شده و امروز نفوذش از بین رفته است.

رادان تصریح کرد: امروز در جنگ شناختی، ترکیبی، نرم و ذهنی با حضور مردم دشمن خود را شکست خورده دیده است، ما با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه خواهیم داد.

کد خبر 751209

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟