Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:14:07 GMT

رادیو انقلاب رسما افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۷۴۶۶

مراسم افتتاح رسمی رادیو انقلاب با حضور قائم مقام رییس سازمان صداوسیما و معاون صدا با پخش زنده برنامه‌ها از موج اف ام ردیف۹۵/۵مگاهرتز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که صبح امروز (۱۱ بهمن ماه) در استودیو ۲۹ رادیو برگزار شد، حجت الاسلام موسوی مقدم (قائم مقام رییس صداوسیما)، حمید شاه‌آبادی (معاون صدا) و جمعی از اهالی رادیو و اصحاب رسانه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه‌آبادی در این مراسم در سخنانی درباره فعالیت رادیو انقلاب گفت: محدوده فعالیت این شبکه بازه زمانی دهه فجر نیست و یک ماموریت یک ساله داریم و این رادیو تا ۴۰ سالگی انقلاب کار خود را انجام خواهد داد.

وی گفت: این شبکه به دنبال پاسخ دادن به یاوه‌گویی‌هایی است که به دنبال ترسیم کاریکاتورهایی از اقدامات انقلابی دهه ۵۰ و ۶۰ هستند. شاید مردم نقص‌هایی را ببینند ولی با چنگ و دندان به افتخارات خود می‌بالند.

معاون صدا تاکید کرد: وظیفه رسانه این است که آیینه صدای مردم باشد و نقایص، مطالبات و چالش‌ها را مطرح کند و از طرفی کل بازه ۴۰ ساله‌ی انقلاب را به درستی ترسیم کند. این کار باید با عدد و رقم و تحلیل و نقد باشد. تشکیل ستاد بزرگداشت ۴۰ مین سال انقلاب در معاونت صدا نیز جزو ماموریت های معاونت صداست.

این مراسم زنده از رادیو انقلاب پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: ایشان معلمی را به معنای کامل به ما شناساند، و ما مدیون اندیشه ایشان و سبک آموزشی و پرورشی شأن هستیم.

معاون رئیس جمهور همچنین ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح دانشکده علوم خانواده در دانشگاه تهران در روز معلم، ابراز امیدواری کردند این اقدام از لحاظ علمی، فنی و تکنولوژی در حدی باشد، که بتواند به عنوان الگو به جهان ارائه شود.

وی افزود: حرکت غرب در سه حیطه نفی جنسیت، خانواده‌های تک والدی و به رسمیت شناختن خانواده‌های انحرافی و همجنس به خانواده صدمه می‌زند و ما وظیفه داریم مبانی و زیرساخت‌های لازم را برای شناساندن خانواده فطری که اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد، با شیوه‌های علمی تبیین کنیم و بتوانیم آنچه را که در فرهنگ و مکتبمان موجب حفظ هویت و اصالت خانواده می‌شود داریم معرفی کنیم.

خزعلی در ادامه سخنان خود گفت: امیدواریم دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر مرکزیت و محوریت داشته باشد و از ظرفیت علمی سایر دانشگاه‌ها، مراکز علمی، اندیشکده‌ها و پژوهشکده‌ها برای پژوهش، پشتیبانی و تعمیق مطالعات خانواده بهره ببرد.

در پایان رئیس دانشگاه تهران از ایشان خواست که به عنوان استاد وابسته و عضو هیأت جذب در دانشکده همکاری کند ولی خزعلی این امر را قبول نکرد و عنوان داشت: که مسؤولیتی که نتوانم برای آن وقت گذاری لازم را داشته باشم نمی‌پذیرم.

کد خبر 6094640

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی