Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سریال «ستارخان» که قرار است در ایام دهه فجر از شبکه یک سیما پخش شود با اشاره به ویژگی های این اثر بیان کرد که در تولید این مجموعه تلاش کرده است به تاریخ وفادار باشد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، محمدرضا ورزی کارگردان سریال «ستارخان» درباره این سریال ۱۰ قسمتی که از مجموعه بزرگتری به نام «ایراندخت» گرفته شده و در ایام دهه فجر از شبکه یک سیما پخش می شود، گفت: سریال «ایراندخت» یک درام عاشقانه است که طرح اصلی داستان از خود من است ولی فیلمنامه کار توسط یک گروه از نویسندگان که من هم جزیی از آنها هستم در طول حدود شصت ماه نگاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا امروز تولید ۲۷ قسمت از این سریال به قطعیت رسیده است ولی ممکن است تا ۳۰ قسمت هم ادامه پیدا کند. «ایراندخت» یک قصه و درام عاشقانه است که در یک برهه زمانی از تاریخ روایت می‌شود و سریال ۱۰ قسمتی «ستارخان» به سفارش مدیران سازمان صداوسیما از دل این سریال درآمده است. در واقع آن بخش هایی که به چهار سال آخر زندگی و دلاوری‌ های سردار ملی می‌پردازد از سریال «ایراندخت» استخراج و مونتاژ شده است تا در ایام دهه فجر از شبکه یک پخش شود.

ورزی درباره پخش «ستارخان» و تفاوت آن با «ایراندخت» اظهار کرد: مخاطبان گزیده‌ای از حضور ستارخان در سریال «ایراندخت» را در قالب سریالی با نام «ستارخان» خواهند دید مثل اینکه یک نسخه سینمایی از دل یک سریال بیرون کشیده شده باشد.

کارگردان «معمای شاه» درباره تفاوت های «ستارخان» با سایر کارهایش عنوان کرد: در سریال «ستارخان» ۸۰ درصد داستان فضایی عاشقانه دارد که در بخشی از تاریخ روایت می شود و آن بخش هایی که در ان قصه عاشقانه به تصویر کشیده شده است زاییده فکر من و سایر نویسندگان است البته در بخش هایی که به زندگی و فعالیت ستارخان می‌پردازد سعی ما این بوده است که به تاریخ وفادار باشیم.

وی در پایان در توضیح بیشتر این مجموعه یادآور شد: محتوای سناریوی این کار به شکل بخصوصی طراحی شده است و همین «ستارخان» را به یک اثر خاص تبدیل کرده است. به لحاظ ساختاری هم یک تجربه جدید است چون من این کار را با سه دوربین ضبط کرده‌ام به دلیل اینکه صحنه‌ها و میزانسن‌ها زنده ضبط می‌شد و هنرپیشه ها هم تداوم حسی خیلی خوبی داشتند.

مجموعه «ستارخان» در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای آماده شده است و از ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر از شبکه یک سیما پخش می شود. «ستارخان» روایتی از سال های پایانی زندگی ستارخان است که محمدرضا ورزی کارگردان و مصطفی شریفی تهیه کننده آن هستند.

سعید نیک پور، شکرخدا گودرزی، حسین مسافر آستانه، مسعود آب پرور، شایسته ایرانی، سام قریبیان، پندار اکبری، آرزو نبوت، علی زارع، باران زمانی، داریوش کاردان، ژرژ پطروسی، بهزاد خداویسی، رضا فیاضی، فخرالدین صدیق شریف، شهراد بانکی، حمیرا عظیمی و عزت الله مهرآوران در این سریال ایفای نقش می کنند.

منبع: مهر

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آناهیتا همتی با انتشار یک عکس عاشقانه به استقبال سال نو رفت

آفتاب‌‌نیوز :

آناهیتا همتی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با انتشار یک عکس عاشقانه به استقبال سال نو رفت.

آناهیتا همتی بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر متولد ۱ مرداد سال ۱۳۵۲ در شهر تهران است. او با بازی در مجموعه‌های خانه به دوش (۱۳۸۳) و ترش و شیرین (۱۳۸۶) به شهرت رسید. همسر او علی باغزری مشاور خانواده است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تجربه‌های عاشقانه یک سندروم دان با «ریتم کند»
  • عکس| آناهیتا همتی با انتشار یک عکس عاشقانه به استقبال سال نو رفت
  • بالاخره تکلیف سریال جومونگ جدید روشن شد ؛ تاریخ و ساعت دقیق پخش
  • ۳ سریال شاهکار کره‌ای از کارگردان «دونگ‌یی» و «یانگوم»
  • ماجرای فیلم بازی کردن پژمان جمشیدی و روابط صمیمی پشت صحنه ؛ «کارگردان گفته من رو با اسم کوچیک صدا کنه!»
  • ببینید | نامه‌ عاشقانه یک پدر به امام رضا(ع)
  • نامه‌ عاشقانه یک پدر به امام رضا(ع) + فیلم
  • «سنجرخان»؛ مطالعه تصویری تاریخ قهرمان کُرد
  • نوآوری و نوگرایی رسالت مهم رسانه هاست
  • عادی سازی هولناک جنایت در «منطقه مورد علاقه»/ قطاری از ایستگاهِ تاریخ برمی‌گردد