Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با اتمام مرحله اول پویش «بگردون تا بگردی» و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت رجا، سفر موسسات خیریه با قطارهای این شرکت به مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر افزود: با توجه به درخواست انجمن ام اس ایران تعداد 30 نفر از اعضای این انجمن در قالب یک کاروان و به صوت رایگان به عنوان دومین گروه از موسسات خیریه با قطارهای رجا به زیارت امام رضا (ع) رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا شناسنده گفت: گروه مذکور در روز شنبه 7 بهمن ماه با قطار تندروی پردیس رجا به مشهد مقدس عزیمت کرده و در روز دوشنبه 9 بهمن ماه با قطار توس رجا به تهران مراجعت کردند.

وی اظهار داشت: پیش از این نیز شرکت رجا در اعزام کاروان های مختلف از جمله سفر زائر اولی ها، سالمندان، بازنشستگان و ... در راستای مسؤولیت های اجتماعی خود اقدام کرده بود و اجرای چنین برنامه هایی تداوم خواهد داشت.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

سیدمحمدعلی حسینی با بیان اینکه اردو‌های شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است گفت: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردو‌های آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله