Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@00:45:51 GMT

حجت الاسلام آل هاشم، مردی از جنس خود مردم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۲۷۹۲۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، - تبریز ؛ محرم محمدیان - مدت زیادی  ازعمرخود را با سربازان وکادررسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپری کرده است. در سخنرانی ها و صحبت های عامیانه اش هم می شود فهمیدکه بیشتر کلماتش را با زبان فارسی چاشنی می کند.

 

درکلام ،صریح و در واقع با ژست ارتشی ها همراه با تامل سخن می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید بزرگوار ما ،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ،از روزی که به عنوان نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در زادگاه خویش حضور مستمر دارد در دل مردم این خطه قهرمان پرور، جایگاه عالی بازکرده است.

 

وقتی همکاران برای تهیه خبر در دیدار مسئولان  و روسای هیئت های ورزشی استان  به بیت رفته بودند، سیدبزرگوار، سراغ رییس هیئت پینگ پنگ را می گیرند که وی در آن جلسه نبود.سیدبزرگوار در آن نشست می گوید چرا حریف من غایب است. اگر بود در این نشست حتما با وی یک مسابقه می دادم.

 

بر اساس هر سال، در تبریز پیاده روی همگانی برگزارمی شود، امسال هم در این مراسم (23تیر96) که ازساعت 8 از مقابل هتل شهریار آغازمی شود نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور چشمگیرشان  که مسیر را با پای پیاده و در جمع مردم می پیمود باور همگان را برانگیخت و هیچ کس فکر نمی کرد چنین اتفاقی بیفتد.

 

علی حامد حق دوست، عکاس باسابقه و خوش ذوق تبریزی از سوی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در مرداد به عنوان عکاس برتر مستند سال ایران انتخاب شد.حقدوست از زنگ امام جمعه محبوب تبریز غافلگیر می شود. وی، می گوید: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، واقعا با لطف و متفاوت بودن خودشان نه تنها بنده ،بلکه کل جامعه هنری عکاسی را متحیر کردند و حرکت ایشان اولین دیگری در شهر اولین ها و الگویی برای مهربانی همه مسئولان در کشور شد. حق دوست افزود: حرکت  امام جمعه تبریز، متفاوت بود و کلی سر و صدا کرد تا جایی که تیتر یک روزنامه سراسری را به خود اختصاص داد و علاوه بر آن در کانال های عکاسی کل کشور و محافل عکاسی همه استان ها راه یافت و سر زبان ها افتاد.

 

وی در صفحه اجتماعی خود این موضوع را این گونه روایت می کند: “دوستان امروز اتفاقی برایم افتاد که هنوز باورش نکرده ام. این اتفاق ظهر امروز در کنار خواهرزاده ام محمد بقال اصغری افتاد و شاهد ماجراست. تلفنم زنگ خورد، دیدم بدون شماره نوشته، کمی ترسیدم گفتم خدایا کی میتونه باشه؟ چون معمولا نهادهای امنیتی بدون شماره نشون داده میشه. مردی محترمانه گفت شما آقای حق دوست هستید؟ گفتم بله، بفرمایید! گفتند از بیت امام جمعه تماس میگیرم. حاج آقا آل هاشم میخواهند با شما صحبت کنند. ایشان خواستند با شما تماس بگیریم. تعجب کردم، گفتم خدایا، خداوندا امام جمعه تبریز، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی چه کاری میتونه با یه عکاس داشته باشه!!! صدای نازنین و پرمهر و کمی بمی را شنیدم، سلام کردند حالم رو پرسیدند گفتند آقای حق دوست توی فضای مجازی دیدم در جشنواره عکاسی اول و نفر برتر کشور شدید، خواستم تشکر کنم از شما برای کسب این افتخار مهم برای شهرمان و استانمان. من تشکر کردم و گفتم حاج آقا من از لطف شما بینهایت سپاسگزارم. واقعا باورم نمیشه که شما برای تشکر و تقدیر از مقام یک عکاس باهاش تماس گرفتید و انگشت حیرت بر دهان مانده ام. تشکر و دعایی کرده و خداحافظی کردند.

بعد از تشریف فرمایی ایشان به شهر خودشون توی اولین برنامه در ماه رمضان و سفر وزیر بهداشت، قبل از ورود آقای وزیر در اتاقی در بیت امام جمعه با بقیه همکاران از ایسنا و فارس و چند جای دیگر منتظر بودیم، حاج آقا وارد اتاق شدند، احوالپرسی کردند اسامی تک تک مارو پرسیدند اسامی رسانه هایمان را هم و بعد گفتند خیلی زحمت میدهیم به شما و رفتند.

 

من هیچی نمیگم، فقط دست همچین مردی رو باید بوسید با این مرام و مقام و این جایگاه شخص اول در استان بودن معمولا همچین کارهایی رو هیچ امام جمعه ای انجام نمی دهد. دوستان تبریزی لطفا منتشر کنید تا همه مسوولین بخصوص مدیران فرهنگی یاد بگیرند و الگوبرداری کنند.”

 

-ازمهمترین دغدغه های همیشگی  حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، موضوع دریاچه ارومیه واحیای آن است. درهر برنامه و نشست و سخنراینی و حتی در دیدار مسئولان و مقامات کشوری و استانی ،همیشه بر اهمیت احیای این موضوع ملی مهم تاکید کرده و می کند.

 

*مواردی دیگر

-حضورسرزده وی، در سلف سرویس و غذاخوری دانشگاه

-استفاده از مترو واتوبوس شرکت واحد برای ایاب وذهاب به ویژه درروزهای آلوده کلانشهر تبریز

-حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره )تبریز برای تماشای بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تبریز

-و.......

* ازدیگراقدامات بارز نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی وامام جمعه تبریز

- برداشتن نرده حائل میان مردم و مسئولان در مصلی امام خمینی(ره) تبریز  3بهمن 96 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم،  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، دستور داد :نرده‌های ردیف‌های جلویی مصلی که حائل بین مردم و مسئولان بودند برداشته شود. این عمل تحسین برانگیز وغافل کننده مردم ،دررسانه ملی ورسانه های جمعه هم بسیارانعکاس داشت.

آری مردی ازجنس خودمردم .

پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس آذربایجان شرقی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۲۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است